Events

Webinar:

Årsafslutning

På dette gratis online-seminar kan du lære eller få genopfrisket, hvordan du gennemfører en årsafslutning i Dynamics NAV.

  • Åbning af et ny regnskabsperiode
  • Lukning af regnskabsperiode
  • Procedure ved nulstilling af resultatopgørelsen
  • Bogføring af nulstillingen
  • Efterposteringer og nulstilling herefter.

Tidspunkt

Fredag den 26/06, kl. 09.00-09.30.

Tilmelding

Du tilmelder dig på formularen øverst til højre. Efter tilmelding modtager du en e-mail med information om, hvordan du logger dig på.

Webinar:

Simple Offline – Nødkasse

På dette gratis online-seminar kan du lære eller få genopfrisket, hvordan du tester, vedligeholder samt anvender Simple Offline-nødkassen til Dynamics NAV.

  • Anvendelse af Simple Offline
  • Løbende test samt proces i tilfælde af fejl/mangler
  • Opdatering af vare- og stamdata mv.
  • Bogføring af nulstillingen
  • Hvad skal der ske, når driften er normaliseret.

Tidspunkt

Torsdag den 11/06, kl. 08.30-09.00.

Tilmelding

Du tilmelder dig på formularen øverst til højre. Efter tilmelding modtager du en e-mail med information om, hvordan du logger dig på.

Status webinar – Den forberedende del

På dette gratis online-seminar kan du lære eller få genopfrisket, hvordan du forbereder dig og din butik til at afholde status i Dynamics NAV.

  • Programmer vedr. scanner MT2070
  • Klargøring af regnskab
  • Kørslerne lagerregulering og kostprisregulering
  • Rapporterne lagerbeholning og lagerværdi

Tid og sted

Webinaret finder sted Onsdag den 24.06.2015 klokken 08.30-09.15
Webinaret foregår online. Efter tilmelding modtager du en e-mail med information om, hvordan du logger dig på.

Tilmelding

Du tilmelder dig på formularen øverst til højre.
Det er gratis at deltage.

Status webinar – Den udførende del

På dette gratis online-seminar kan du lære eller få genopfrisket, hvordan du og din butik afholder status i Dynamics NAV.

  • Programmer vedr. scanner MT2070
  • Status og lagermanual
  • Oprettelse af statuskladder samt forklaring af relevante felter og “ukendte varenumre”.
  • Kørslerne Lagerregulering og Kostprisregulering.
  • Rapporterne Lagerbeholdning og Lagerværdi.
  • Klargøring af kladder.
  • Bogføring af status.

Tid og sted

Webinaret finder sted Tirsdag den 30.06.2015 klokken 08:30 – 09:15.
Webinaret foregår online. Efter tilmelding modtager du en e-mail med information om, hvordan du logger dig på.

Tilmelding

Du tilmelder dig på formularen øverst til højre.
Det er gratis at deltage.