NP Member Management:
Øg kundernes besøgsfrekvens og skab grobund for mersalg

Nem oprettelse og drift af medlemsklub eller årskortklub

Gæsten oplyser sit telefonnummer ved kassen, hvorefter medlemsoprettelsen nemt sker ved hjælp af TDC-opslag. Man kan sætte op til at gæsten får et medlemskort, enten fortryk eller printet i salgssituationen – sidstnævnte kræver tilkøb af kortprinter.

Stregkoden på medlemskortet knyttes til medlemmet og bruges til at identificere vedkommende ved besøg på attraktionen. Billeder kan selvfølgelig også knyttes til medlemmet, så I kan genkende medlemmet. Løsningen giver mulighed for at oprette forskellige typer medlemsskaber, som fx kan være defineret ved varighed, rabat eller antal adgange.

Fasthold medlemmerne

I kan oprette e-mails med påmindelse direkte i Dynamics NAV, således at systemet automatisk sender en påmindelse til medlemmerne, når deres medlemskab er ved at udløbe. Man kan sætte et ubegrænset antal påmindelsesskabeloner op, og derfor selv bestemme om påmindelsen skal være 3 måneder før, 2 måneder før og på dagen, eller blot en uge før det udløber og en uge efter.

Ændre og rette medlemsskaber

I løsningen har I også mulighed for at sætte op hvad og hvordan et medlemskab kan opgraderes til, ændres til, fornys med og annulleres. På den måde kan salgspersonalet fokusere på at skabe kontakt med gæsterne, og systemet vil fortælle hvilke muligheder det enkelte medlem har for ændringer.

Analysér brugeradfærden og øg kundernes loyalitet

Medlemskabet kobles sammen med kundens køb af billetter og evt. rabatkøb i butik og café, så I efterfølgende kan analysere kundernes adfærd. Dataene giver jer mulighed for at yde professionel medlemsservice og målrette tilbud samt øge kundeloyalitet, kundetilgang og indtjening.

Sælg medlemskaber på nettet

Ved at udvide løsningen med en NP Membership Online får I mulighed for at sælge medlemskaber på jeres hjemmeside og give medlemmerne rabat i webshoppen.

Mere om NP Member Management Online »