Få notifikationer og vær behjælpelig med det samme

En måde hvorpå fysiske butikker kan forbedre kundeoplevelsen i butikken, er ved at yde en ekstra god service. Forestil dig, at din kunde er ved at prøve tøj i prøverummet. Du vil som salgsassistent være behjælpelig, men ikke være for anmassende, når hjælp tilbydes til kunderne i prøverummet. Netop dette dilemma kan ny teknologi være behjælpelig med. NaviPartners digitale salgsassistent giver kunder mulighed for at tilkalde salgsassistance via en tablet installeret i prøverummet. En notifikation bliver sendt til salgsassistentens mobile enhed, som hurtigt kan berolige kunden med, at hjælpen er på vej. Kunden behøver derfor ikke at klæde sig på igen for at hente en størrelse større eller en anden farve. Al informationen som salgsassistenten skal bruge, findes i notifikationen.

Læs mere om at skabe den gode kundeoplevelse »

Vil du vide mere om POS-systemet, NP Retail, eller hente en demo?