Business Central – ERP-system der samler din forretning

Automatiserer og strømliner, så du kan fokusere på at udvikle din forretning.

  •  

    Økonomistyring i top

    Business Central er optimeret i forhold til daglige rutiner i forbindelse med konti, budgetter og posteringer.

  •  

    Gør dine kunder glade

    Salgsdelen er integreret med køb og lager, så du hurtigt har svar på spørgsmål om lagerstatus og leveringsdato.

  •  

    Overblik med BI

    Med Business Intelligence kan du se om virksomheden når målene, og hvor der er mulighed for forbedringer.

  •  

    Altid adgang til din forretning

    Integrationen til Dynamics 365 BC og Office 365 har du altid adgang til opdaterede data uanset om du er på kontoret eller på farten.

Business Central-løsning, der passer til din forretning

Med Microsofts Dynamics 365 Business Central (tidligere Dynamics NAV) får du den nyeste teknologi og en række faciliteter til lagerstyring, kundestyring, leverandørstyring, e-handel og elektronisk dokumentudveksling.

Løsningen kan tilpasses de krav, du har til forretningsgange, lagerstyring, økonomisystem og administration, og så er den rollebaserede brugerflade designet til at give nem adgang til de opgaver, der løses af forskellige roller i virksomheden.

Dynamics NAV

Giv dine kunder god service

Integrationen mellem økonomisystem, salgsmodul og lagerstyring sikrer det overblik, der skal til for at betjene kunderne optimalt. Salgsdelen er integreret med køb og lager, hvilket giver hurtig adgang til information om lagerstatus og evt. leveringsdato. Det betyder, at du altid kan vise kunderne den præcise lagerbeholdning både i butikker og i webshop.

Mere om omnichannel lagerstyring »

Læs mere om vores løsninger i Dynamics 365 Business Central

NP Retail

Kassesystemer til detailhandlen

NP Ecommerce

E-handelsløsninger

NP Entertainment

Billetløsninger til attraktioner

Fremtidssikret teknologi med mange muligheder

Business Central er baseret på fremtidssikret teknologi, der blandt andet giver dig mulighed for at tilknytte automatisk håndtering af udskrivning af rapporter og massebogføring, opdatering og vedligeholdelseskørsler af emner i CRM, filudveksling, genberegninger og meget andet. Desuden kan du fx tilføje sprogvalg, så brugerne selv kan vælge sprog på brugerfladen.

Mere om mulighederne med Business Central »

Bærbar med Business Central
Mand sidder ved computerskærm med Power BI

Overblik med Business Intelligence

Økonomistyringen i Business Central er optimeret i forhold til daglige rutiner i forbindelse med virksomhedens konti, budgetter og posteringer. Derudover kan du analysere dine data med Microsoft Power BI og dermed styrke kvaliteten af de beslutninger, som tages på tværs af virksomheden.

Du får altså ikke “bare” et økonomisystem, men også overblik over, om du når dine mål, og hvor der er mulighed for forbedringer!

Tilvalgsmoduler, der effektiviserer salg og administration

AMC Banking

AMC Banking gør det nemt for dig at registere, godkende, betale og afstemme i Business Central.
Om AMC Banking »

Business Intelligence Data Access

Giv ethvert BI-værktøj læseadgang til fuldt datasæt i Business Central uden at påvirke produktionsmiljøet.
Om Business Intelligence Data Access »

Continia Collection Management

Fakturer og opkræv i det meste af Nordeuropa; blandt andet OIO, ekstern printservice og Nets’ løsninger.
Om Continia Collection Management »

Continia Document Capture

Scan, udfør OCR-genkendelse, registrer og arkiver alle typer dokumenter direkte i Business Central.
Om Continia Document Capture »

Continia Expense Management

Få overblik over alle rejseomkostninger, når medarbejdere nemt registrerer udgifter og bilag.
Mere om Continia Expense Management »

Continia Payment Management

Saml betalingerne og overfør betalings- og kontopostfiler til og fra dit bankbetalingsprogram.
Om Continia Payment Management »

JetReports

Integrerer Excel med Business Central og brug dataen til grafer eller tabeller. Nemt og præcist.
Om JetReports »

NaviConnect

Automatiser indlæsning af data i POS-system eller webshop, så priser og varelager hurtigt kan opdateres.
Om NaviConnect »

NP HQ Connector

Høst fordelene af dit nye kassesystem, samtidig med at du beholder dit nuværende ERP-system.
Om NP HQ Connector »

NP Pacsoft-2-BC

Enkel og effektiv håndtering af forsendelser, samtidig med at du giver dine kunder endnu bedre service.
Om Pacsoft-2-BC »

NP Recommendations

Give dine kunder personlige anbefalinger ud fra analyseret forbrugeradfærd med Machine Learning.
Om NP Recommendations »

NP Task Queue

Spar tid ved at få automatiseret tunge opgaver til at køre om natten eller i weekenden.
Om NP Task Queue »

OIOUBL: Elektroniske dokumenter

Leverer fakturaer og kreditnotaer til det offentlige. Erstat manuelle rutiner med automatiserede processer.
Om OIOUBL »

PDF-2-BC

E-mail rapporter og -dokumenter som pdf til dine kunder, leverandører og andre samarbejdspartnere.
Om PDF-2-BC »

SMS-afsender

SMS-afsenderen giver automatisk kunderne besked om ordrestatus og levering. Modtag rapporter via SMS.
Om SMS-afsenderen »

Portrætbillede af Sales Executive Stefan Stefansen

Ring til os på
7022 0322

Kontakt mig

Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.