Business Central – ERP-system der samler din forretning

Automatiserer og strømliner, så du kan fokusere på at udvikle din forretning.

  •  

    Økonomistyring i top

    Business Central er optimeret i forhold til daglige rutiner i forbindelse med konti, budgetter og posteringer.

  •  

    Gør dine kunder glade

    Salgsdelen er integreret med køb og lager, så du hurtigt har svar på spørgsmål om lagerstatus og leveringsdato.

  •  

    Overblik med BI

    Med Business Intelligence kan du se om virksomheden når målene, og hvor der er mulighed for forbedringer.

  •  

    Altid adgang til din forretning

    Med Dynamics 365 BC og Office 365 har du altid adgang til opdaterede data uanset om du er på kontoret eller på farten.

Få gratis adgang til vores ERP-demo med tilhørende POS- og webshopløsning

Fleksibel Dynamics 365 Business Central-løsning, der passer til din forretning

Med Microsofts Dynamics 365 Business Central (tidligere Dynamics NAV) får du den nyeste teknologi og en række faciliteter til lagerstyring, kundestyring, leverandørstyring, e-handel og elektronisk dokumentudveksling.

Løsningen kan tilpasses de krav, du har til forretningsgange, økonomistyring / økonomisystem og administration, og så er den rollebaserede brugerflade designet til at give nem adgang til de opgaver, der løses af forskellige roller i virksomheden.

Dynamics NAV
Mand sidder ved computerskærm med Power BI

Overblik med Business Intelligence

Økonomistyringen i Dynamics 365 Business Central er optimeret i forhold til daglige rutiner i forbindelse med virksomhedens konti, budgetter og posteringer.

Derudover kan du analysere dine data med Microsoft Power BI og dermed styrke kvaliteten af de beslutninger, som tages på tværs af virksomheden.

Du får altså ikke “bare” et økonomisystem, men også overblik over, om du når dine mål, og hvor der er mulighed for forbedringer!

Giv dine kunder god service

Integrationen mellem økonomisystem, salgsmodulet og alle de øvrige dele af Business Central sikrer det overblik, der skal til for at betjene kunderne optimalt. Salgsdelen er integreret med køb og lager, hvilket giver hurtig adgang til information om lagerstatus og evt. leveringsdato. Det gør det muligt at give kunderne præcise svar i forretningen og i webshoppen.

Kvindelig bager holder et brød op foran en kunde
Lagerrum i en lagerbygning

Styr på lager i butik og webshop

Lagerstyringen i Microsoft Dynamics 365 Business Central klarer effektivt og sikkert alle de daglige rutiner på lageret. Desuden har løsningen gode faciliteter til at håndtere enheds- og lokationsstyring.

Dynamics-integration til ordredelen sikrer, at butik og webshop altid har styr på om en given vare er på lager.

Download demo »

Øg værdien af dine kunderelationer

Dynamics 365 Business Central gør det nemt at komme i gang med Customer Relationship Management. De indbyggede CRM-faciliteter skal blot aktiveres – så er du klar til at øge værdien af dine forretningsrelationer samt identificere, fastholde og kommunikere med nye kunder via dialog.

Download demo her »

Mand tegner CRM-forklaring på tavle
Blå tandhjul der drejer rundt

Fremtidssikret teknologi med mange muligheder

Business Central er baseret på fremtidssikret teknologi, der blandt andet giver dig mulighed for at tilknytte automatisk håndtering af rapportudskrivning, massebogføringsudskrifter, opdatering og vedligeholdelseskørsler af emner i CRM, filudveksling, genberegninger og meget andet.

Desuden kan du tilføje sprogvalg, så brugerne selv kan vælge sprog på brugerfladen.

Læs mere om vores løsninger i Dynamics 365 Business Central

NP Retail

Kassesystemer til detailhandlen

NP Ecommerce

E-handelsløsninger

NP Entertainment

Billetløsninger til attraktioner

Læs mere om Business Central: