Campaign Monitor – mersalg med nyhedsbreve

Campaign Monitor er nem og enkel at bruge. Og så giver det dig rigtig gode muligheder for at optimere dine kampagner, fordi du meget præcist kan se, hvordan dine modtagere reagerer, når du udsender dine nyhedsbreve

Sådan kommer du i gang

  • Vi udlæser en modtagerliste fra dine kundekort i Dynamics NAV
  • Vi designer en skabelon til dit nyhedsbrev og opretter dig som bruger i Campaign Monitor
  • Du har nu adgang til selv at oprette og redigere kampagner
  • Du trykker på “Send”, når kampagnen er klar.

Evaluer ved hjælp af overskuelige rapporter

Så snart du har udsendt kampagnen, har du adgang til forskellige rapporter, hvor du kan se, hvordan nyhedsbrevet bliver modtaget, blandt andet:

  • Hvor mange der åbner nyhedsbrevet, og hvornår de åbner
  • Hvilke links, der får flest klik, og hvem, der klikker
  • Aktivitet for hver enkelt modtager inklusive tweets og Facebookdelinger
  • Sammenligning af, hvordan forskellige kampagner er blevet modtaget.
  • Alt dette giver dig mulighed for løbende at optimere dine udsendelser, så de bliver så effektive som muligt.

Få nye abonnenter til dit nyhedsbrev

  • Med en tilmeldingsboks på din webside eller din webshop kan nye abonnenter selv registrere sig. Dataene bliver automatisk overført til din modtagerliste i Campaign Monitor.
  • Hvis du har en kundeklub, som for eksempel NP Loyalty, kan vi udlæse nye medlemslister og hente den ind i Campaign Monitor.