Expense Management – effektiv håndtering og registrering af medarbejderudgifter

Registrér dine medarbejderudgifter når du er på farten og håndtér udgifterne direkte i Dynamics NAV.

Expense Management

Klik på billedet for at se en video om Continia Expense Management

Expense Management fra Continia er et rejseafregningsmodul, som er direkte forbundet med Microsoft Dynamics NAV. Løsningen giver et komplet overblik over alle rejseomkostninger i økonomisystemet, og medarbejdere kan nemt og hurtigt registrere og vedlægge bilag på udgifterne.

Expense Management-brugeren kan både benytte app eller webbrowser til at dokumentere rejseudgiften med det samme. Udgiften registreres og et billede af kvitteringen kan hurtigt vedlægges som bilag. Så snart udgiften er gennemført af brugeren, kan den strakt håndteres af bogholderi direkte fra økonomisystemet. Brugeren kan i sin egen oversigt se, hvilke rejseudgifter der er godkendt, samt hvilke udgifter som mangler at blive behandlet.

Gør rejseudgift-registrering og håndtering helt enkel med Expense Management og spar tid og få overblik over dine medarbejderes rejseudgifter.

NaviPartner implementerer, installerer og underviser i Expense Management

Som din Microsoft Dynamics NAV-partner er det NaviPartner, der står for at implementere Expense Management hos dig. Vi skræddersyer løsningen til din virksomhed, installerer den i dit system og leverer den nødvendige undervisning, så du får størst muligt udbytte af din investering.