NaviDocs – effektiv bogføring og fakturering

Med NaviDocs automatiserer du massebogføring og -udsendelse af virksomhedens dokumenter. Samtidig sparer du tid og får overblik.

I præsentationen gennemgår vi funktionerne i NaviDocs. Videoen er optaget fra et webinar, så lydkvaliteten er måske ikke i top, men den giver et rigtig godt indtryk af, hvor enkelt massebogføring og -fakturering er med NaviDocs.

Sådan massebogfører du i NaviDocs

  • I NaviDocs’ bogføringsoversigt ser du alle de dokumenter, som er klar til at blive bogført – f.eks. fakturaer, kreditnotaer og salgsordrer
  • Markér de dokumenter, du vil have bogført og tryk på “Bogfør markerede”
  • I oversigten kan du nu se status for hvert enkelt dokument; hvilke dokumenter, der er blevet håndteret med succes og hvilke dokumenter, som eventuelt melder fejl. NaviDocs angiver årsagen til fejlen, så du nemt kan rette og bogføre dokumentet.

Sådan masseudsender du fra NaviDocs

  • I NaviDocs’ dokumentoversigt” har du et overblik over bogførte dokumenter, som ligger klar til at blive udsendt
  • Udsendelsen sker som e-mail, print og/eller OIO. NaviDocs henter automatisk information fra debitorkortet om, hvordan udsendelsen skal ske
  • E-mailteksten er allerede sat op i en skabelon, og selve dokumentet vedhæftes som pdf
  • Du kan vælge at håndtere alle dokumenter på én gang eller kun markerede dokumenter
  • Efter håndteringen kan du se, hvilke dokumenter, der er afsendt, og hvilke dokumenter, der melder fejl, f. eks. fordi der mangler en e-mailadresse. I oversigten kan du også se, hvem der har modtaget dokumenterne, modtageradresse, og hvor mange gange dokumentet er blevet udskrevet.

Kort sagt: Med NaviDocs kan du håndtere mange dokumenter med ét museklik. Samtidig får du overblik over dine fakturaer og kreditnotaer.

Læs mere om NaviDocs: