Payment Management – effektiv betalingsformidling

Med Payment Management fra Continia samler du virksomhedens betalingsformidling og overfører kun betalingsfiler og kontopostfiler til og fra dit bankbetalingsprogram. Nemt, overskueligt og sikkert.

Continia Payment Management logo

NaviPartner implementerer, installerer og underviser i Payment Management

Som din Microsoft Dynamics NAV-partner er det NaviPartner, der står for at implementere Payment Management hos dig. Vi skræddersyer løsningen til din virksomhed, installerer den i dit system og leverer den nødvendige undervisning, så du får størst muligt udbytte af din investering.

Egenskaber

  • Integration til alle danske pengeinstitutters betalingssystemer
  • Tilknytning af kreditorbetalingsoplysninger
  • Automatisk generering af udbetalingsforslag
  • Grundig validering og fejllog sikrer mod fejl
  • Statistik
  • Manuel advisering
  • Samlebetaling og udbetalingsprioritering
  • Prokura
  • Automatisk indlæsning og udligning af indbetalinger
  • Automatisk kontoafstemning
  • Enkel opsætning
  • Automatisk udligning af poster med Unique Payment Reference.

Moduler i Payment Management

  • Modulet Ind- & udbetalinger indeholder den grundlæggende funktionalitet og understøtter generering af ind- og udbetalinger, herunder alle danske pengeinstitutters seneste formater
  • Tillægsmodulet Bankkontoafstemning indeholder funktionalitet til indlæsning af kontoudtog fra pengeinstitutters betalingssystem, samt automatisk afstemning af bankposter, dannelse af rente- og gebyrlinier m.m.
  • Tillægsmodulet Internationale formater giver dig mulighed for at anvende Payment Management sammen med udvalgte internationale formater f.eks. Svenske banker
  • Tillægsmodulet NemKonto sender betalinger gennem Nemkonto-systemet. Dermed kan du betale med fritgørende virkning bare med kendskab til kreditors CVR- eller CPR-nr.