Få nemmere indsigt i din forretning med NAV 2013

29. oktober 2013

Dataanalyse kan være tidskrævende og udfordrende, derfor er der i Dynamics NAV 2013 stor fokus på at gøre det nemt for den enkelte medarbejder hurtigt at få et samlet overblik over den information, der er relevant for ham eller hende. Overskuelige diagrammer viser alt, hvad vedkommende har brug for. Resultatet er hurtige analyser, der gør det nemt at prioritere opgaverne.

Du kan også analysere data interaktivt, se potentielle konsekvenser af beslutninger og sætte opgaver i gang ud fra din analyse. Diagrammer giver dig nem adgang til fakta, når du skal tage beslutninger, hvilket i sidste ende kan optimere virksomhedens overskudsgrad og likviditet.

Beslutninger baseret på fakta

Systemet indeholder hundredvis af foruddefinerede rapporter, der understøtter forretningsprocesserne i din virksomhed, så du og din virksomhed hele tiden har overblik over, hvordan det går.

Du kan åbne rapporter direkte fra dit rollecenter og analysere de bagvedliggende data, der giver dig adgang til vigtige fakta, når der skal tages beslutninger. Standarddiagrammer og -rapporter hjælper dig med at forstå kendte aspekter af din virksomhed fx lønsomheden for en specifik produktlinie eller afdeling.

Bevar forspringet med adhoc-analyser

Desuden kan du lave adhoc-forespørgsler i Microsoft Excel, som NAV 2013 integrerer perfekt til. De enkle adhoc-analyseredskaber fungerer ligesom de Microsoft-produkter, du allerede kender. Det sikrer, at du hurtigt kan gøre data til indsigt og i sidste ende til bundlinie.

Vi er klar til at hjælpe, hvis du gerne vil vide mere om, hvordan Dynamcis NAV 2013 kan gøre data til forretningsindsigt.