Kom til inspirationsdag for museer og attraktioner

NaviPartner inviterer til en spændende og lærerig inspirationsdag med fokus på trends og teknologier, som giver værdi, og som kan være med til at udvikle jeres forretning.

Formiddagen er delt op i to spor. Spor 1 introducerer billetsystemet, NP Entertainment. Spor 2 går i dybden med særlige features, og henvender sig primært til deltagere, der allerede kender løsningen.

Efter frokost kan du vælge mellem indlæg om RFID, BI, marketing automation og skræddersyede billetter. Til slut fortæller Museum Odense om 1. år med det nye H. C. Andersens Hus.

Tilmeld dig inspirationsdagen ved at udfylde formularen

Fokus på tendenser, teknologier og løsninger

Alle indlæg fokuserer på at præsentere løsninger og teknologi, som kan give værdi og gøre museer og attraktioner endnu mere konkurrencedygtige.

Er der et specifikt emne, du gerne vil have gennemgået på dagen? Send en forespørgsel til product owner, Lars Peter Thorup.

Hvor og hvornår?

  • Tirsdag d. 22. november 2022 fra kl. 09.30 til 14.45
  • Efter kl. 14.45 viser vi 2. halvleg af VM-kampen Danmark – Tunesien på storskærm
  • Arrangementet finder sted på ODEON, Claus Bergs Gade 7, 5000 Odense

Det er gratis at deltage, men deltagerantallet er begrænset, så tilmeld dig i dag!
Sidste tilmeldingsfrist: d. 15. november 2022.

Dagens program

9.30

Morgenmad og registrering

10.00

Velkommen

Spor 1:

Introduktion og overblik

Sales Executive Kasper Clausen

10.10

360-graders billetsystem
Kasper Clausen, Sales Manager, NaviPartner, viser hvordan du med modulerne i NP Entertainment kan sammensætte den løsning, der passer til din forretning. Du opnår et effektivt billetsystem, der automatiserer salg og validering af billetter og medlemskort.

10.40

Oplev løsningen hos Museum Odense
Følg med Rasmus Humlum, konsulent, NaviPartner, over til Odenses store, nye attraktion H. C. Andersens Hus og oplev NP Entertainment i drift. Her styrer løsningen onsite og online salg af årskort, billetter med kapacitet og tidsreservation samt varesalg i butikken.

Spor 2:

Features og funktionaliteter

Portrætbillede af Lars Peter Thorup

10.10

Den nye Business Central-version
Lars Peter Thorup, Product Owner, NaviPartner, præsenterer den nyeste version af Business Central og de muligheder, den giver. Se hvilke fordele I får ved altid at være opdateret. Sidst men ikke mindst dykker vi ned i et par features, der er særligt interessante for attraktioner.

10.40

Recent and upcoming features
Tim Sannes, Senior Developer og Lars Peter Thorup, NaviPartner, viser de nyeste features i løsningen og fortæller om roadmappet for fremtiden. Hør også om, hvordan vi arbejder med forslag og input fra kunder og egne konsulenter. Dele af denne session er på engelsk.

11.30

Dynamiske priser og dynamiske billetter
Lars Peter Thorup går i dybden med differentieret prisstyring, som nu er blevet endnu mere dynamisk og overskuelig. Se også en ny model for dynamiske billetter, som hvor gæsterne selv kan ændre og udvide deres billet efter køb.

12.00

Frokost

12.45

Marketing automation for attraktioner
Kasper Højdal og Martin Bjerre Troelsen fra Heyloyalty viser hvordan attraktioner kan sikre relevante budskaber til besøgende og medlemmer i hele kundecyklussen. Se helt konkrete automation-flows, som både løfter top- og bundlinje, og samtidig giver højere loyalitet og kundetilfredshed.

12.45

Skræddersyede event-billetter
Rasmus Humlum viser, hvordan du kan med custom options tilrette billetprodukterne i M2-webshoppen, så du indsamler den nødvendige data til et event. Fx børnenes navn og alder, men også kontaktpersonens navn og telefonnummer til en sommerskole.

13.15

Pause

13.30

H.C. Andersens Hus – det første år
I efteråret 2021 stod det nye, ambitiøse museum for den verdensberømte eventyrdigter endelig færdig. Museet spiller en vigtig rolle som en del af Odenses transformation, identitet og for turisme og erhvervsliv i Odense.

H.C. Andersens Hus var en lang og krævende proces for både Odense og for museet. Hør Henrik Harnow, direktør for Museum Odense, fortælle om, hvordan processen tog form, om arkitekturen, indholdet og driften gennem det første år og om blikket på fremtiden.

14.00

Pause

14.15

RFID i attraktionsbranchen
Claus Vadstrup, Product Manager, og Kasper Højdal, COO, NaviPartner, præsenterer nogle af de fordele som fx bedre kundeoplevelse, mindre ventetid og ikke mindst større overskud til virksomheden attraktioner kan opnå ved at introducere RFID.

14.15

BI til museer og attraktioner
Malthe Bille Vanggaard, Team lead, NaviPartner, viser rundt i Business Intelligence-dashboardet til entertainment-segmentet. Få overblik, så du hurtigt kan analysere besøg, medlemsstatistik og meget mere ud fra opdateret og præcis data.

Portrætbillede af Kasper Højdal

14.45

Det officielle program slutter

15.00

Danmark – Tunesien, 2. halvleg

Sponsor på Inspirationsdagen