Inspirationsdag for museer og attraktioner

NP Entertainment, billet, booking, medlemskort og adgangskontrol i samlet løsning

Hvad?

Den 26. november afholder NaviPartner en inspirationsdag med afsæt i IT, billetløsninger og Dynamics NAV. Du kan blandt andet høre mere om:

  • Dynamics NAV som komplet salgssystem
  • MobilePay i kasselinie og på webshop
  • Selvbetjeningsløsninger
  • Billet- og kasseløsninger på mobile enheder.

Hvor og hvornår?

Arrangementet finder sted torsdag d. 26. november 2015 kl. 9.30-15.30 på vores kontor på Tangen 6, 8200 Aarhus N.

Dagens program

09.30: Ankomst og indskrivning

09.45: Velkomst
Key Account Manager Tonny Christian Greiner byder velkommen.

10.00: Fra regnskabsprogram til komplet salgssystem
Christian Greiner fortæller om udviklingen fra standard Dynamics NAV til retailsystem med salg af billetter, årskort, varer og forplejning – samt løfter fligen for, hvor løsningen er på vej hen.

10.45: Pause

11.00: Integration af Mobile Pay i kasselinien og på webshop
Web Department Director Simon Rasmussen og Senior Dynamics NAV Programmør Allan Petersen præsenterer integrationen af de nye betalingsformer i kasse og webshop.

12.00: Frokost

13.00: ”Q-buster” – hvordan vi med selvbetjening kan mindske kø i entré og café
Simon Rasmussen fortæller med udgangspunkt i Moesgaard Museums løsning om mulighederne for, at gæsterne selvbetjener.

14.30: Hvor er løsningerne på vej hen?
Vi præsenterer tablet-pc, iPad og iPhone til såvel entré, butik og café. Vi ser på de nye muligheder og afslører, hvor tæt vi er på at kunne implementere dem.

15.00: Pause

15.15: Afrunding på dagen og mulighed for spørgsmål