Studentermedhjælper til supportafdelingen

Vi søger en studentermedhjælper til at løse support på vores kontor i København. Du kommer til at hjælpe med betjening af vores danske og udenlandske kunder. Deltage i fejlretning, administration og drift af kundernes Microsoft Dynamics Nav løsninger og vil i den forbindelse komme til at hjælpe med både hardware, software og i mindre omfang regnskabsrelaterede opgaver i et afvekslende og interessant job med masser af spændende udfordringer.

Dine opgaver

  • Fejlretning, administration og drift af kundernes Microsoft Dynamics Nav løsninger
  • Hjælpe med både hardware, software
  • I mindre omfang regnskabsrelaterede opgaver
  • Gode både faglige og kommunikative evner.

Din profil

  • Du er en nysgerrig problemløser. God til at have mange bolde i luften og kan koordinere dine arbejdsopgaver med kolleger såvel som selvstændigt
  • Du er mødestabil og god til at sætte dig ind i nye problemstillinger
  • Du er glad, serviceminded og god til at tale med mange forskellige typer mennesker.
  • Du kommunikerer skriftligt som mundtligt på dansk og engelsk
  • Du skal være selvstændig og serviceminded, have flair for it og beherske Microsoft Office-pakken
  • Du har mindst et år tilbage af din studietid.

Det er derudover en fordel, hvis du har en eller flere af nedenstående kvalifikationer

  • Erhvervserfaring – gerne fra detail handlen
  • Grundlæggende regnskabsforståelse
  • Tekniske kompetencer – eksempelvis: opsætning og installation af nye computere og netværksprintere
  • Erfaring med support-/hotline arbejde
  • Kendskab til Microsoft Dynamics NAV og/eller NP Retail.

Du tilbydes

  • Et udfordrende og afvekslende studiejob i en dynamisk virksomhed
  • Et bredt indblik i de forskellige arbejdsopgaver i en support afdeling
  • En varieret dagligdag med kolleger i Danmark og internationalt
  • En arbejdstid på ca. 15 timer ugentligt med hensyntagen til eksamensperioder.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Ansøgning og spørgsmål

Send din ansøgning snarest muligt til Anna Garver Pedersen, pr. mail: ag@navipartner.dk.
Vi afholder løbende ansættelsessamtaler.

Har du spørgsmål til stillingen, kan de rettes til Anna Garver Pedersen på ag@navipartner.dk.

OBS: Anfør venligst i emnefeltet, at det er deltidsjobbet til supportafdelingen du søger.

Om NaviPartner

NaviPartner er et af Danmarks absolut førende Microsoft Dynamics NAV-huse og har mere end 90 medarbejdere fordelt på 2 kontorer i Danmark – i København og Aarhus – samt en stor udviklingsafdeling i Mauritius. Vi leverer integrerede økonomistyringsløsninger til detailhandel, e-handel og attraktioner. Blandt vore kunder er Whiteaway, Maxi Zoo, Kop & Kande, Sport 24, Ree Dyrepark, Statens Museum for Kunst og mange flere.