Teknisk konsulent

Har du flair for IT, kan holde mange bolde i luften og har du lysten til at lære nyt? Så har vi jobbet til dig.

NaviPartner er blandt landets største Microsoft Business Solution centre. Vi udvikler, implementerer og drifter Microsoft Dynamics NAV til en lang række virksomheder. Hovedkontoret i København er specialiseret i økonomistyringsløsninger til detailhandlen. Blandt vores kunder er; Maxizoo, Inspiration, Sportigan, flere offentlige kulturinstitutioner, dyre- og forlystelsesparker samt en lang række andre virksomheder og butikker. NaviPartner søger en medarbejder, som kan deltage i udviklingen af vores teknikafdeling, samt varetage supportopgaver.

Om jobbet

Du bliver en del af vores teknik- og supportteam, som både betjener vores danske og udenlandske kunder. Dit arbejde vil bestå i at løse tekniske problemer for vores kunder. Det kan være fra helt basis Windows support til tekniske problematikker vedr. vores branchespecifikke udstyr, såsom; bonprintere, scannere, samt dankortterminaler. Du vil også deltage i installationsarbejde af nyt udstyr ude hos vores kunder.
Et andet arbejdsområde vil være dokumentation, herunder oprettelse og vedligeholdelse, af forskellige produkter til internt og eksternt brug.

Vi tilbyder et udfordrende og fleksibelt job i et ungt dynamisk team, kendetegnet ved en uformel omgangstone. Vi er resultatorienterede og sætter en ære i at levere god support til vores kunder og kolleger. Der vil være stor bredde i arbejdsopgaverne, og udfordringer til både faglige og kommunikative evner.

Om dig

  • Du er over 23 år og bor i eller omkring København.
  • Du har kørekort B – egen bil er ikke nødvendigt.
  • Du finder det naturligt at arbejde med IT, og er vant til at løse problemer med software og hardware.
  • Du har gå på mod, og viljen til at hæve vores tekniske afdeling til det næste niveau.
  • Du kan have mange bolde i luften, og koordinere dine arbejdsopgaver, med såvel kolleger, som selvstændigt.
  • Du er mødestabil, og god til at sætte dig ind i nye problemstillinger, og samtidig være serviceminded.
  • Du kan kommunikere på engelsk, såvel mundtligt som skriftligt.
  • Du kan lide udfordringer og har let ved at tale med mennesker på alle niveauer.

Det vigtigste for os er, at du har lyst og energi til at udvikle dine kompetencer i en innovativ og foranderlig hverdag med udfordringer på daglig basis.

Det er derudover en fordel, hvis du har en eller flere af nedenstående kvalifikationer:

  • Erfaring med at yde support og service via telefon.
  • Erfaring med bonprintere og dankortterminaler.
  • Erfaring med Image på PC’er.
  • Erfaring med Microsoft Dynamics NAV.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Ansøgning og spørgsmål

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at ringe til Anna Pedersen 23 34 78 19.

Ansøgningen sendes til Anna Garver Pedersen pr. mail: ag@navipartner.dk. Angiv, at det er stillingen som Teknisk konsulent du søger.