Links til fjernsupport og kundelogin ryger til tops

17. marts 2016

Vi har nu flyttet de to links til fjernsupport og kundelogin til toppen af hjemmesiden, så du altid kan finde og få fat på vores support-afdeling, der sidder klar til at hjælpe.

Få hurtig hjælp

Det er vigtigt for os, at du som kunde altid kan få hjælp, hvis du har brug for det. Derfor har vi gjort det lettere for dig at finde siden til kundelogin samt fjernsupport. De sidder nu begge to i højre side af hjemmesidens top lige ved siden af Dannebrogsflaget.

Log ind i sagssystemet

Hvis du har brug for at logge ind i sagssystemet, så trykker du på ”Kundelogin”. Her kan du eksempelvis bestille en statusscanner, oprette elektroniske sager til vores support-afdeling og efterfølgende følge med i, hvad status er på en given sag.

Giv en supporter adgang

Ønsker du at en supporter fra NaviPartner får direkte adgang til din session i Dynamics NAV, så klik på ”Fjernsupport”. Med fjernsupport giver du vores supporter adgang til din computer for at løse et problem.

Efter du klikker på ”Fjernsupport”, starter en download af software-værktøjet ISL. Efter du har installeret og åbnet programmet, vil der komme en kode frem, som du skal oplyse til vores supporter. Derefter har supporteren adgang til din skærm og supporteren vil derefter løse problemet.