NaviPartner er klar til omnichannel i England og Spanien

11. november 2016

NaviPartner har netop underskrevet en aftale med verdens største netværk af Microsoft Dynamics-partnere, QBS Group, om salg og distribution af NaviPartners produkter på det engelske og spanske marked.

Baggrunden for NaviPartners produkter er et ønske om at kunne tilbyde komplette løsninger til detailhandel og attraktioner. Det vil sige, at de enkelte NP-produkter skal kunne kombineres til fuldt integrerede løsninger på tværs af fysiske butikker, webshops, lagerstyring, bogholderi, statistik, varebestilling osv.

I Danmark har NaviPartner en lang tradition for lange og gode kunderelationer. Det er i høj grad feedback og ønsker fra kunderne, der har præget produktudviklingen og er medvirkende til, at NaviPartner i dag råder over en portefølje af velafprøvede produkter.

En stærk partner til salg og marketing

Nu er tiden kommet til at tage det næste skridt og gøre omnichannel-løsningerne mere tilgængelige for internationale kunder. Aftalen med QBS Group vil ifølge Sales Director i NaviPartner, Peter Peulicke, både åbne for nye samarbejdsrelationer med andre Dynamics NAV-partnere i England og Spanien og sætte skub i salget af NaviPartners produkter.

Peter Peulicke, Sales Director hos NaviPartner

”Aftalen med QBS Group betyder, at vores softwareløsninger for alvor kommer ud over rampen på det engelske og spanske marked og bliver præsenteret for nogle Dynamics NAV-partnere og en ny kundegruppe, som vi ellers ikke ville komme i dialog med. QBS Group har et stærkt setup omkring salg og marketing, som vi nu bliver en del af, og vi forventer, at det bliver et meget frugtbart samarbejde,” fortæller Peter Peulicke.

Cloud-baseret software åbner for internationalt samarbejde

Peter Peulicke forklarer videre, at detailhandlende generelt er mere internationalt orienterede end tidligere, når de skal investere i en ny forretningsløsning. ”Flere og flere vælger et cloud-baseret system, der ikke kræver et teknisk server-setup. Det, at vores løsninger ligger i skyen, gør dem tilgængelige og interessante for kunder i hele verden. Det er en udvikling, som QBS Group kan være med til at skubbe på. Hvis fx en detailhandler i Spanien går til en lokal Dynamics NAV-partner for at investere i en ny forretningsløsning, vil både detailhandleren og partneren nu via QBS Group blive præsenteret for NP-produkterne,” siger Peter Peulicke.

Den 16. november rejser Peter Peulicke til Madrid for at præsentere de spanske Microsoft Dynamics-partnere for vores løsninger. Til foråret rejser han til London for at præsentere for de engelske partnere.

Altid opdateret lagerstatus

Se en video med et eksempel på, hvordan NP Retail og NP Ecommerce er integreret til en samlet løsning.  Gavekort-modulet fungerer på tværs af platforme, hvilket betyder, at du kan købe et gavekort i webshoppen og bruge det både i webshoppen og i den fysiske butik – og vise versa.

Tre specialiserede omnichannel-produkter klar til de nye markeder

Kassesystemet, NP Retail, er nøgleproduktet. Et alt-i-et kassesystem, der samler POS-system, økonomisystem, lagerstyring, statistik, rapporter, analyser m.m. NP Retail er forberedt til international detailhandel, da det understøtter mere end 250 betalingsmetoder til køb og salg på tværs af platforme.

Webshop-løsningen, NP Ecommerce, er baseret på Magento. NP Ecommerce er integreret til Dynamics NAV og sikrer real time-integration mellem webshop, ERP-system og eventuelle fysiske butikker. Det betyder fx, at varelageret altid er opdateret.

Endelig tilbyder NaviPartner også billetsystemet, NP Entertainment, som er en vifte af produkter målrettet attraktioner, som udover billetsystem bl.a. indeholder medlemsstyring og kassesystem.

Prøv vores løsning i 30 dage. Hent en gratis demo.