NaviPartner tilbyder nu hotline-support døgnet rundt

20. januar 2019
Kvinde med headset smiler

Den 1. januar 2019 udvidede vi vores hotline-åbningstider for at kunne afhjælpe fejl, der forhindrer kasseekspedition og umuliggør transaktion på betalingsterminal 24/7. Hvad kan du som kunde forvente af NaviPartner Support? Vi giver dig et indblik.

Kvinde med headset smiler

Fælles for alle fysiske butikker, caféer og attraktioner er vigtigheden af at kunne gennemføre ekspeditioner og modtage betaling. Derfor står NaviPartners support-hotline nu klar med udvidede åbningstider, hvis teknikken skulle drille.

Om NaviPartners Support

Supporten består af et stort team, som fagligt favner meget bredt og dybt. Supportfunktionen er tilgængelig 365 dage om året. Mere konkret består vores supportpakke blandt andet af:

  • Online adgang til best practice-manualer og quick guides
  • Sagssupport på funktioner, der er købt hos eller sat i drift af NaviPartner
  • Telefonisk hotline eller chat, hvis der er problemer med at gennemføre et salg eller der er teknik, der driller.

Som kunde hos NaviPartner kan du benytte dig af supportfunktionen på to måder. Enten gennem hotline eller support via sagssystem.

Hotline-support

Ønsker du at få akut hjælp i butikken med teknikken? Eller har du udfordringer ved kasseekspedition? Så kan du kontakte hotlinen via telefon eller chat. Vi bestræber os på at besvare henvendelser indenfor 30 sekunder. Mellem kl 20.00 og 08.00 er hotlinen bemandet af engelsktalende personale.

Sagssystem

Oplever du problemer, som ikke akut forhindrer kasseekspedition eller kortbetaling? Så kan du oprette en sag i NaviPartners sagssystem. Afhængig af udfordringen du oplever, vil supportcenteret varetage din sag og få den løst så hurtigt som muligt. Typisk kræver sager en større indsats eller længere forløb end ved normale hotline-henvendelser. Supportsager kan oprettes i NP sagssystemet via intranettet døgnet rundt.

Læs mere om NaviPartners serviceaftale for NaviPartner Support her »

Portrætbillede af Thomas Clemens Koch

Besøg NaviPartner Support Center

Bruger I en af NaviPartners forretningsløsninger? Så er der hjælp at hente. Få adgang til guides, manualer, videoer, support og sagssystem via NaviPartner Support Center.