NaviPartners POS-system er nu at finde i Indonesien

5. december 2017
Rotiboy er gået live med NaviPartners kasseløsning, NP Retail

Første bagerforretning i bagerkæden, Rotiboy, er nu gået live med NaviPartners kasseløsning, NP Retail, i Surabaya, Østjava, Indonesien. Efter første forretning, vil 24 andre Rotiboy-bagerforretninger følge trop.

Rotiboy er gået live med NaviPartners kasseløsning, NP Retail

NP Retail i Indonesien

NaviPartners kasseløsning er nu at finde i et shoppingcenter i Østjava, Indonesien. Her vil Rotiboys ansatte kunne betjene deres kunder i et POS-system, der er skræddersyet til deres behov og produktportefølje. De kan samtidig tage imod en lang række betalingsmetoder og dermed yde den bedst mulige service.

NP Retail er NaviPartners kerneforretning. Det er en butiksløsning, der lader vores kunder arbejde i samme system, hvad enten det drejer sig om økonomistyring, bogholderi, ordre- og varehåndtering, kundebetjening, lagerstyring, varebestilling, rapporter eller statistik. Det hele foregår i Dynamics NAV.

Rotiboy er gået live med NaviPartners kasseløsning, NP Retail

NP Retail-løsningen i Rotiboys forretning i Surabay, Østjava i Indonesien.

Rotiboy – 1 ud af 25 bagerforretninger er live

Rotiboy er en bagerkæde fra Malaysia, som især er kendt for deres Rotiboy-bolle. En bolle, der er solgt mere end 400 millioner af og som bages i over 200 forretninger i Asien.

Bagerforretningen i Østjava benytter nu NP Retail som deres POS-system, når de ekspederer kunder. 24 andre Roti-boy forretninger vil inden for den nærmeste fremtid følge trop.

Læs mere om kasseløsningen, NP Retail