Sådan undgår guldsmede bøvl med at oprette vareinformationer

26. juni 2018
Nordisk Varedatabase giver guldsmede nem adgang til korrekte vareinformationer

Nordisk Varedatabase giver guldsmede nem adgang til korrekte vareinformationer. Databasen hjælper dig med at undgå besværlig oprettelse af varer og unødvendige omkostninger på grund af fejlbehæftede data.

Nordisk Varedatabase giver guldsmede nem adgang til korrekte vareinformationer

Fælles brancheformat for butikker og leverandører

Nordisk Varedatabase en produktdatabase, som sammenkæder informationstrømmen mellem butikker og leverandører i guldsmedebranchen. Databasen er et fælles brancheformat i Danmark, Norge og Sverige.

Som NP Jewellery-kunde har du nu mulighed for at drage fordel af Nordisk Varedatabase, som vi tilbyder i samarbejde med Guldsmedebranchen i Danmark og det norske it-hus Logiq.

Én kanal til at sende og modtage vareinformationer

Nordisk Varedatabase har den klare fordel, at butikker og leverandører bruger samme kanal til at sende og modtage information. Det betyder, at den enkelte butik eller kæde ikke behøver at tilpasse produkt- og prisinformationer efter leverandørernes forskellige ERP-systemer, men blot skal forholde sig til brancheformatet.

Præcise og pålidelige vareinformationer

Vareinformationerne bliver lagt op af leverandørerne, som kender deres produkter bedst, og som er bedst klædt på til at sørge for at det er de korrekte oplysninger, der er i varedatabasen. Desuden gør minimal manuel håndtering, at oplysningerne i databasen hurtigt og effektivt kan stilles til rådighed der, hvor de skal bruges.

Velsupporteret løsning

Varebasen supporteres af Logiq, som har oprettet en særlig servicedesk, som er tilgængelig via telefon og email. Varekataloget er tilgængeligt døgnet rundt på web.

Sådan kommer du i gang

  • Først underskriver du en aftale med Guldsmedefagets Fællesråd, det kan ske ved henvendelse til:
    Jens R. Møller, jrm@guldsmed.dk, +45 40 55 37 49, eller Trine Thorning, tt@guldsmed.dk, +45 29 66 82 93
  • Når aftalen er underskrevet, modtager Logiq besked om at oprette en konto til dig
  • Herefter opretter du en sag i NaviPartners sagssystem, så din løsning kan blive sat op til at udveksle data med varebasen.
Portrætbillede af Dmitri Rousskikh Key Account Manager

Er du ikke allerede kunde hos os?

Du er meget velkommen til at kontakte os for at høre mere om butiksløsningen for guldsmede, NP Jewellery. Kontakt os i dag og få en uforpligtende samtale med én af vores konsulenter. Vi kan hjælpe dig med at transformere din forretning.