Forbind NP Retail med din nuværende Dynamics 365 Business Central

Med NP HQ Connector kan du høste alle NP Retails fordele uden at skulle skifte ERP-system.

Særlige fordele

  • Udskift dit kassesystem og behold din Business Central-installation, lokalt eller i skyen
  • Overfør transaktioner og masterdata, i realtime eller i portioner
  • Løsningen bruger standard Business Central-webservices, hvilket betyder at der ikke er behov for VPN eller særlige domæner
  • Understøtter  flere regnskaber og flere databaser.

Sådan fungerer det

HQ Connector’en anvender standard Business Central- and NaviConnect-moduler i POS’en og din egen Business Central, sammen med et lille sæt tabeller og kodeenheder til at postere transaktioner i dit hovedkontors Business Central-database.

Installation og opsætning

  • NaviConnect-objekter tilføjes hovedkontorets Business Central-licensen
  • Kasseapparater og posteringskonti opsættes i Business Central
  • HQ Connector’en og NaviConnect-objekterne importeres til databasen
  • Koden til HQ Connector’en publiceres som en webservice
  • En bruger med tilladelser til at tilgå NaviConnect-objekterne opsættes
  • NPXML overføres til Item Master Data
  • Templaten til NP Retail-webservice aktiveres.

Forudsætninger

HQ Connector’en kræver tilvalgsmodulet NaviConnect for at fungere. Det anvender standard NAV SOAP Web Services.

« Tilbage til NP Retail Tilvalg

Portrætbillede af Michael Garver Burgaard

Ring til os på
7022 0322

Kontakt mig

Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.