Forbind NP Retail med din nuværende Dynamics 365 Business Central

Med NP HQ Connector kan du høste alle NP Retails fordele uden at skulle skifte ERP-system.

Særlige fordele

  • Udskift dit kassesystem og behold din Business Central-installation, lokalt eller i skyen
  • Overfør transaktioner og masterdata, i realtime eller i portioner
  • Løsningen bruger standard Business Central-webservices, hvilket betyder at der ikke er behov for VPN eller særlige domæner
  • Understøtter  flere regnskaber og flere databaser.

Sådan fungerer det

HQ Connector’en anvender standard Business Central- and NaviConnect-moduler i POS’en og din egen Business Central, sammen med et lille sæt tabeller og kodeenheder til at postere transaktioner i dit hovedkontors Business Central-database.

Installation og opsætning

  • NaviConnect-objekter tilføjes hovedkontorets Business Central-licensen
  • Kasseapparater og posteringskonti opsættes i Business Central
  • HQ Connector’en og NaviConnect-objekterne importeres til databasen
  • Koden til HQ Connector’en publiceres som en webservice
  • En bruger med tilladelser til at tilgå NaviConnect-objekterne opsættes
  • NPXML overføres til Item Master Data
  • Templaten til NP Retail-webservice aktiveres.

Forudsætninger

HQ Connector’en kræver tilvalgsmodulet NaviConnect for at fungere. Det anvender standard NAV SOAP Web Services.

« Tilbage til NP Retail Tilvalg

Portrætbillede af Maria Bindesbøll Key Account Manager

Ring til os på tlf. 70 22 03 22

Ring mig op!

Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.