POS-funktioner i NP Retail

POS-system med masser af funktioner, der styrker din forretning.

Optimer varekøb og ordrestyring

Overblik over dine indkøb

Saml dine indkøb, så du får fordelagtige priser, når du bestiller nye varer. Og følg dine bestillinger hele vejen fra leverandør til salgsgulv.

Hold styr på bestillinger, overførsler og leverandører

Gør de daglige opgaver enklere ved at bruge en masterbestilling til at kombinere indkøb, overførsler og bestilling.

Brug mindre tid på at håndere købsordrer

Tilføj varer fra flere leverandører i købsordren

Styr på lagerbeholdningen

Se bestillinger der er oprettet, bestilt, afsendt og modtaget. Indstil det antal varer der skal være på lager, så du er sikker på, at du altid har dine bestsellers til rådighed.

Imødekom alle forespørgsler fra kunder

Tilføj specialbestillinger direkte til dine købsordrer, så du kan give dine kunder det, de vil have.

Få fordelagtige priser fra dine leverandører

Kombiner dine indkøbsordrer og få bedre priser fra leverandørerne.

Avanceret salgsværktøj

Automatiske kampagner

Opsæt planlagte kampagner til at køre automatisk ved at forindstille periode samt rabatbeløb eller rabatprocent.

Rabatter

Tilføj rabatter baseret på mængde, produktkategori, kundetype, prisregler med mere.

Moms og afgifter

Indstil nemt moms og afgifter ved hjælp af butikkens adresse eller for hvert enkelt produkt.

Mangfoldige betalingsformer

Modtag betaling med kontanter, betalingskort, udenlandsk valuta, gavekort, kundekort og kontaktløse betalinger.

Betaling uden ledning og papir

Tag imod betaling via en mobil terminal eller via betalingsløsninger som fx MobilePay og det mobile dankort, og send faktura pr. e-mail eller print en bon.

En løsning til hele din forretning

Lav kundeopslag, opdater lagerstatus, lav reparationsordre og se dine daglige salgsrapporter på hele salgsgulvet.

Øjeblikkelig viden om varer

Lav opslag og se varekort med billede og noter samt tjek lagerstatus uden at forlade kunden.

Tilpasset brugerflade

POS’en kører i en webbrowser i responsive design, så brugerfladen tilpasser sig skærm på pc’er, tablet og smartphone. Den grafiske brugerflade kan ændres af detailhandleren.

Hardware som standardpakke

Vi tilbyder en standardpakke med pc’er, stregkodeskanner, betalingsterminal, bonprinter, stregkodeprinter og pengeskuffe.

Skræddersy din POS-hardware

Ud over standardpakken tilbyder vi en vifte af anden hardware, så du kan skræddersy din hardwarepakke efter dine ønsker.

Integreret til dit økonomisystem

Økonomistyring i top

Få overblik over alle dele af din forretning med et kassesystem i skyen. Med integreret økonomi- og lagerstyring effektiviserer du forretningsgangene, så du kan fokusere på at udvikle din forretning yderligere. NP Retail bygger på teknologien i Dynamics 365 Business Central, som er optimeret i forhold til alle rutiner i forbindelse med konti, budgetter og posteringer.

Altid adgang til din forretning

Da løsningen ligger i skyen kan du altid se opdaterede data, uanset om du er på kontoret, i butikken eller på farten.

Spar ressourcer på bogholderi

Alle transaktioner bliver automatisk bogført i Business Central, så du ikke skal bruge ressourcer på at indtaste data i et økonomisystem.

Bogholderi

Få en lettere hverdag, så du kan fokusere på at gøre din forretning endnu stærkere. Automatisér processerne omkring bogholderi og spar tid, da salg, indkøb og moms bliver posteret efter dine præferencer.

Automatiserede financielle posteringer

Reducér tid på at importere og eksportere data. NP Retail posterer salgsdata automatisk ud fra dine præferencer. Glem alt om manuelt at skulle importere og eksportere data – processen foregår automatisk, hvilket befrier dig for mange timers arbejde.

Automatisk bogføring

Uanset om du har en enkelt butik, eller er en kæde af butikker, er NP Retail løsningen for dig. Løsningen er bygget på Dynamics 365 Business Central, der anses for at være markedets stærkeste økonomisystem. Du undgår dobbeltarbejde og sparer tid, da alle transaktioner bliver bogført automatisk.

Alt er samlet

At koble dit POS-system sammen med dit økonomisystem betyder, at alle salgsdata såsom indtægter og moms, bliver registreret automatisk, uden du behøver røre en finger.

Effektiv lagerstyring

Spar tid med at lave forskellige produktvariationer

Lav forskellige produktvarianter såsom størrelse, farve og materiale i en nem opsætning.

Automatisk genbestilling

Indstil niveau for genbestilling af dine varer, så du bliver bedt om at genbestille varen, når lageret når det niveau, du har sat for genbestilling.

Altid opdateret lagerbeholdning

Ved hjælp af stregkoder kan du udføre alle lagerstyringsprocesser ved hjælp af håndholdte scannere, og dit personale har altid opdateret adgang til lagerbeholdingen via POS’en.

Følg hver enkelt vare

Spor varens serienummer efterhånden som den bevæger sig i gennem systemet, lige fra den bliver modtaget på en købsordre til den bliver solgt på en faktura, booket i en reparationsordre eller overført til et virtuelt lager.

Optimer lagerstyringsprocesser med Mixed Reality

Du bruger Mixed Reality til at sikre, at alle varer er registreret med rette pris og placering. Samtidig kan du nemt og hurtigt opdatere information om lagerbeholdning og -status ved at scanne flere stregkoder på én gang. Du kan også tjekke lagerbeholdning på en specifik vare eller lokalisere lignende produkter. Læs mere og se en video her »

Boost dine lagerstyringsprocesser med RFID

Med en RFID-enhed kan du hurtigt registrere dit lager og din butik uden at skulle scanne hver enkelt stregkode. Her kan du finde en bestemt vare eller se, hvor mange jakker, der er tilbage på lageret.

Lagerstatus på under 30 minutter

Optælling af lager er typisk forbundet med mange timer manuelt arbejde, hvor hver enkelt stregkode scannes. Med RFID kan du tælle alle varer på lageret og i din butik på mindre end 30 minutter. Du skal blot gå en kort tur rundt i butikken og i baglokalet for at få varerne registeret. Læs mere og se en video her »

Forkæl og fasthold dine kunder

Fasthold dine kunder med relevante tilbud

Lav kundeprofiler med kontaktinformation, produktpræferencer og se kundens købshistorik. Segmentér kunderne og brug den tilgængelige information til at målrette tilbud til segmenterne.

Promovér dine bestsellers

Lav skræddersyede knapper på POS’en for dine bestsellers og gør betalingen hurtigere og mere effektiv.

Vær imødekommende og spar tid

Lav særtilbud, tilbyd afbetaling og giv kunden mulighed for at bruge sin foretrukne betalingsmåde. Det sparer dig og dine kolleger tid, og giver kunderne en fleksibel oplevelse, der får dem til at komme igen.

Sælg og modtag gavekort i den fysiske butik og online

Opbyg kundeloyalitet og gør betaling nemmere ved at sælge og indløse gavekort i alle dine butikker og i din webshop.

Få succes med dit loyalitetsprogram i wallet-app

For at dine kunder skal tage dit loyalitetsprogram til sig, skal brugeroplevelsen være i centrum. Det vil sige at point og rabatkuponer er lette at tilgå, at point er nemme at omsætte til varer, og sidst men ikke mindst, at medlemmerne huskes på deres saldo, så de er opmærksomme på at indløse pointene.

Loyalitetskort og rabatkuponer i wallet

Med Loyalty Wallet kan dine kunder have deres loyalitetskort med sig overalt, da kortet er gemt i deres smartphone-wallet. Her kan de nemt tilgå point og loyalitetsprogram. Efter et køb kan du automatisk sende notifikationer om deres opdaterede point. Loyalty Wallet er  integreret i NP Retail. Læs mere og se en video »

Rapportering og analyse

Basér dine beslutninger på viden

Brug de indbyggede værktøjer til at analysere salget og lave målrettede kampagner. Med integrationen til Dynamics 365 Business Central får du adgang til rapporter og analyser, så du kan træffe dine beslutninger baseret på salg, omsætning og indtjening.

At vide fremfor at formode

Lær alt, hvad der er værd at vide om din forretning. Hvor mange varer sælger jeg, hvad er mit totale salg i en bestemt periode, hvad er den gennemsnitlige omsætning på en time, hvad er min nettoindtjening på en time osv.

Led og inspirér dine medarbejdere igennem viden

Følg dine ansattes udvikling, se deres fremskridt hvad angår salg og analysér helt ned i detaljen. Se, hvor der er brug for en ekstra indsats, så du og dine medarbejdere når i mål sammen.

Træf beslutninger baseret på facts

Du får adgang til klare og opsummerende rapporter, der giver dig et omfattende indblik i alle din forretnings aktiviteter, online såvel som offline. Det sparer dig tid, og gør dig i stand til at træffe beslutninger, der er underbygget med præcis information.

Autentiske kunderelationer

Da du har adgang til kundedata såsom købshistorik og onlineadfærd, har du de bedste forudsætninger for at kontakte dine kunder med relevante tilbud, som stemmer overens med deres tidligere køb og præferencer. Det giver en bedre bundlinje, samtidig med at kunderne vil føle, at når de bliver kontaktet af dig, så er det med meningsfulde tilbud.

Analysér butikkernes salgsperformance

Indbyggede dashboards gør dig i stand til at se salgsstatistik inden for en hvilken som helst tidsperiode. Du kan hurtigt se ændringer over tid hvad angår salg, omsætning, nettoindtjening og meget andet.

Del information enkelt og nemt

Overfør grafer og diagrammer fra dine dashboards og del dem nemt med resten af medarbejderne.

Overblik med Business Intelligence

Med BI kan du se, om din forretning når de mål, du har fastsat, og hvor du kan forbedre lønsomheden.

Styr på efterspørgslen

Hav en klar idé om, hvilke bestsellers der forventes at blive udsolgt og få styr på efterspørgslen igennem tilgængelig statistik. Med statistik-panelerne kan du se, hvilke produkter der sælger bedst, hvilke forretninger der har det bedste salg, ligesom du kan se indtjening over for omkostninger.

Klart overblik over forretningen

Få et klart overblik over alle dine butikker eller zoom ind på et specifikt område eller én specifik butik.

Få indsigt i hele din forretning

Du kan spore tendenser, se tidligere års omsætning og sammenligne dine mål med dine resultater for at få indsigt i, hvordan din virksomhed helt præcist performer.

Butikskæder i ind- og udland

Fremtidssikret POS-system

Vælg en løsning der er fremtidsikret, så du kan udvide med flere butikker eller en webshop uden at skulle skifte til et nyt POS- og økonomisystem.

Fleksibel løsning

Hvis der er en travl periode forude eller du ønsker at afprøve en popup-butik, kan du tilføje flere brugere til systemet og trappe ned, når der ikke er behov for dem længere.

Klar til fremtidig vækst

Du kan nemt føje flere butikker eller en webshop til din løsning, hvis du på et tidspunkt beslutter dig for at udvide din forretning.

Se, hvad der er på lager i hver enkelt butik

Hold styr på lagerniveauet i alle dine butikker og få altid opdateret adgang til detaljeret lagerbeholdning og statusinformation.

Du kan sende spore og modtage lageroverførsler mellem butikkerne. Med labels der gælder i hele butikskæden, kan varer overføres mellem butikkerne uden at skulle have nye labels.

Overblik over samtlige butikker

Salgsdata bliver posteret for hver enkelt butik, uanset hvor mange butikker du har. Data bliver indsamlet på tværs af lokationer, så du kan analysere og organisere dine butikker efter salg, gennemsnitlig salgspris eller antal af kunder.

Gavekort der kan indløses i alle dine butikker – også online

Du kan udstede gavekort både i dine fysiske butikker og i din webshop, som kan indløses i alle dine butikker både on- og offline.

Nem returering af varer

Giv dine kunder mulighed for problemfrit at returnere varer I alle dine butikker, uden at du skal bruge kræfter på at spore det oprindelige salg.

Understøtter internationale butikskæder

Vær forberedt til international vækst – løsningen kan håndtere snart sagt alle sprog og valutaer. Desuden har NP Retail integration til 70 forskellige betalingsterminaler.

Gå omnichannel med en webshop

Integrér dine salgskanaler

Når din butiks ERP-system spiller sammen med din webshops ditto, så sparer du mange timer, da du kun arbejder i ét system. Hvis du ikke har en vare i butikken, kan kunden bestille den lige til døren via din webshop. Ønsker kunden at købe online og afhente i din butik? Intet problem, når dine kanaler er forbundet og integrerede.

Integrér dine systemer

Hvis din webshop ikke taler sammen med din butik, er du langt mere sårbar over for menneskelige fejl. Der er større sandsynlighed for, at du laver dobbeltarbejde, og du har sværere ved at få et overblik over kunder, lagerbeholdning og salgsdata.

Når du tværtimod integrerer din webshop med din butik, vil du hurtigt opdage, at du sparer dyrebar tid, der kan bruges på at skabe yderligere vækst.

Omnichannel er alfa og omega

Dine kunder forventer de kan bruge alle slags enheder på tværs af alle platforme, når de handler hos dig. Offline og online kanaler blandes og er forenet som aldrig før.

Spar tid og kræfter med integreret omnichannel

Et centralt styret lagersystem hjælper dig med at holde styr på lagerbeholdning på tværs af alle salgskanaler. Varer bliver tilføjet og fjernet automatisk, så du ikke risikerer at sælge den samme vare to gange, eller sælge varer der ikke er på lager.

Få mere loyale kunder

Øget konkurrence i detailhandlen betyder man skal være ekstra fleksibel og imødekommende over for potentielle kunder. Det er du eksempelvis, når du tilbyder kunderne mulighed for at have kontakt med din forretning, både online og offline. Giv kunderne mulighed for at benytte den kanal de ønsker, når de ønsker det.

Giv samme oplevelse online som i butik

Bevar og vedligehold et gennemført brandudtryk på tværs af alle salgskanaler, uanset om kanalen er webshoppen eller den fysiske butik.

Nå dine kunder der hvor de er

Med vores omnichannel-løsning får du den mest effektive vej til at nå potentielle kunder, uanset om de vælger at ose eller handle i din fysiske butik eller i din webshop. Læs mere om vores webshopløsninger her »

Portrætbillede af Maria Bindesbøll Key Account Manager

Ring til os på tlf. 70 22 03 22

Ring mig op!

Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Læs mere om vores løsninger

NP Retail, POS og kasseløsning

NP Retail

Kassesystemer til detailhandlen

NP Ecommerce, Magento baseret e-handelsløsning

NP Ecommerce

E-handelsløsninger til B2C og B2B