POS-funktioner i NP Retail

POS-system med masser af funktioner, der styrker din forretning.

Optimer varekøb og ordrestyring

Overblik over dine indkøb

Saml dine indkøb, så du får fordelagtige priser, når du bestiller nye varer. Og følg dine bestillinger hele vejen fra leverandør til salgsgulv.

Hold styr på bestillinger, overførsler og leverandører

Gør de daglige opgaver enklere ved at bruge en masterbestilling til at kombinere indkøb, overførsler og bestilling.

Brug mindre tid på at håndtere købsordrer

Tilføj varer fra flere leverandører i købsordren.

Styr på lagerbeholdningen

Se bestillinger der er oprettet, bestilt, afsendt og modtaget. Indstil det antal varer der skal være på lager, så du er sikker på, at du altid har dine bestsellers til rådighed.

Automatisk genbestilling

Indstil niveau for genbestilling af dine varer, så du får en notifikation, når lageret når det niveau, du har sat for genbestilling.

Få fordelagtige priser fra dine leverandører

Kombiner dine indkøbsordrer og få bedre priser fra leverandørerne.

Imødekom alle forespørgsler fra kunder

Tilføj specialbestillinger direkte til dine købsordrer, så du kan give dine kunder det, de vil have.

Spar tid på at oprette forskellige produktvarianter

Lav forskellige produktvarianter såsom størrelse, farve og materiale i en nem opsætning.

Salgsværktøjer, der fremmer din opsætning

Automatiske kampagner

Opsæt planlagte kampagner til at køre automatisk ved at forindstille periode samt rabatbeløb eller rabatprocent.

Rabatter

Tilføj rabatter baseret på mængde, produktkategori, kundetype, prisregler med mere.

Promovér dine bestsellers

Lav skræddersyede knapper på POS’en for dine bestsellers og gør betalingen hurtigere og mere effektiv.

Moms og afgifter

Indstil nemt moms og afgifter ved hjælp af butikkens adresse eller for hvert enkelt produkt.

Mangfoldige betalingsformer

Modtag betaling med kontanter, betalingskort, udenlandsk valuta, gavekort, kundekort og kontaktløse betalinger.

Betaling uden ledning og papir

Tag imod betaling via en mobil terminal eller via en mobil betalingsløsning som fx MobilePay. Send faktura pr. e-mail eller print en bon.

En løsning til hele din forretning

Lav kundeopslag, opdater lagerstatus, lav reparationsordre og se dine daglige salgsrapporter på hele salgsgulvet.

Øjeblikkelig viden om varer

Lav opslag og se varekort med billede og noter samt tjek lagerstatus uden at forlade kunden.

Tilpasset brugerflade

Brugerfladen i responsive design tilpasser sig skærmene på pc’er, tablet og smartphone. Du kan ændre den grafiske brugerflade.

Hardware som standardpakke

Vi tilbyder en pakke med standardhardware. Derudover tilbyder vi en vifte af anden hardware, så du kan skræddersy din løsning.

Økonomisstyring – integreret POS- og ERP-system

Økonomistyring i top

Få overblik over alle dele af din forretning med et kassesystem i skyen. Med integreret økonomi- og lagerstyring effektiviserer du forretningsgangene, så du kan fokusere på at udvikle din forretning yderligere. NP Retail bygger på teknologien i Dynamics 365 Business Central, som er optimeret i forhold til alle rutiner i forbindelse med konti, budgetter og posteringer.

Spar ressourcer på bogholderi

Alle transaktioner bliver automatisk bogført i Business Central, så du ikke skal bruge ressourcer på at indtaste data i et økonomisystem.

Bogholderi

Få en lettere hverdag, så du kan fokusere på at gøre din forretning endnu stærkere. Automatisér processerne omkring bogholderi og spar tid, da salg, indkøb og moms bliver posteret efter dine præferencer.

Automatiserede financielle posteringer

Reducér tid på at importere og eksportere data. NP Retail posterer salgsdata automatisk ud fra dine præferencer. Glem alt om manuelt at skulle importere og eksportere data – processen foregår automatisk, hvilket befrier dig for mange timers arbejde.

Automatisk bogføring

Uanset om du har en enkelt butik, eller er en kæde af butikker, er NP Retail løsningen for dig. Løsningen er bygget på Dynamics 365 Business Central, der anses for at være markedets stærkeste økonomisystem. Du undgår dobbeltarbejde og sparer tid, da alle transaktioner bliver bogført automatisk.

Altid adgang til din forretning

Da løsningen ligger i skyen kan du altid se opdaterede data, uanset om du er på kontoret, i butikken eller på farten.

Alt er samlet

At koble dit POS-system sammen med dit økonomisystem betyder, at alle salgsdata såsom indtægter og moms, bliver registreret automatisk, uden du behøver røre en finger.

Lagerstyring med stregkoder, RFID og Mixed Reality

Altid opdateret lagerbeholdning

Med det indbyggede scanningsmodul kan du styre lagerbeholdningen ved hjælp af stregkoder eller RFID-tags, så personalet altid har adgang til opdateret information via POS’en.

Følg hver enkelt vare

Følg varens serienummer fra varen bliver modtaget på en købsordre til den bliver solgt på en faktura, booket i en reparationsordre eller overført til et virtuelt lager.

Lagerstyring ved hjælp af scannere eller mobiltelefoner

Systemet giver dig både mulighed for at anvende håndholdte skannere eller smartphones til at læse stregkoder. Du kan også vælge at bruge RFID-skannere.

Optimer lagerstyringsprocesser med Mixed Reality

Ved hjælp af Mixed Reality kan du sikre, at alle varer er registreret med rette pris og placering. Du kan scanne flere stregkoder på én gang, og du kan tjekke beholdningen på en specifik vare eller lokalisere lignende produkter. Se en video om Mixed Reality her »

Boost dine lagerstyringsprocesser med RFID

Med en RFID-skanner og varer med RFID-tags kan du hurtigt optælle dit lager og din butik. Du fx søge og finde en bestemt vare eller optælle, hvor mange jakker, der er tilbage på lageret.

Lagerstatus på under 30 minutter

Optælling af lager kan være forbundet med mange timers manuelt arbejde. Med RFID kan du optælle alle varer på lageret og i din butik på mindre end 30 minutter. Du skal blot en tur rundt i butikken og i baglokalet for at få varerne registeret. Se en video lagerstyring med RFID her »

Loyalitet og rabatkuponer - fasthold dine kunder

Fasthold dine kunder med relevante tilbud

Lav kundeprofiler med kontaktinformation, produktpræferencer og se kundens købshistorik. Segmentér kunderne og brug den tilgængelige information til at målrette tilbud til segmenterne.

Vær imødekommende og spar tid

Lav særtilbud, tilbyd afbetaling og giv kunden mulighed for at bruge sin foretrukne betalingsmåde. Du sparer tid, og kunderne få en fleksibel oplevelse, der får dem til at komme igen.

Sælg og modtag gavekort i den fysiske butik og online

Opbyg kundeloyalitet og gør betaling nemmere ved at sælge og indløse gavekort i alle dine butikker og i din webshop.

Få succes med dit loyalitetsprogram

For at dine kunder skal tage dit loyalitetsprogram til sig, skal brugeroplevelsen være i centrum.

Loyalitetskort og rabatkuponer i wallet-appen

Med Loyalty Wallet, som er integretet i NP Retail, kan dine kunder have loyalitetskortet med sig overalt, da kortet er gemt i deres smartphone-wallet. Det betyder, at point og rabatkuponer er lette at tilgå, at point er nemme at omsætte til varer, og sidst men ikke mindst, at medlemmerne kan se deres pointsaldo. Efter et køb kan du automatisk sende notifikationer om nye point og evt. rabatkuponer. Læs mere og se en video »

Rapportering og analyse

Basér dine beslutninger på viden

Brug de indbyggede værktøjer til at analysere salget og lave målrettede kampagner. Du får adgang til rapporter og analyser, så du kan træffe beslutninger baseret på præcis viden om salg, omsætning og indtjening.

Analysér butikkernes salgsperformance

Indbyggede dashboards gør dig i stand til at se salgsstatistik inden for en hvilken som helst tidsperiode for hele forretningen eller for hver enkelt butik. Du kan hurtigt se ændringer over tid hvad angår salg, omsætning, nettoindtjening og meget andet.

Led og inspirér dine medarbejdere igennem viden

Følg dine ansattes udvikling, se deres fremskridt hvad angår salg og analysér helt ned i detaljen. Se, hvor der er brug for en ekstra indsats, så du og dine medarbejdere når i mål sammen.

Del information enkelt og nemt

Overfør grafer og diagrammer fra dine dashboards og del dem nemt med  medarbejderne.

Styr på efterspørgslen

Hav en klar idé om, hvilke bestsellers der forventes at blive udsolgt og få styr på efterspørgslen igennem tilgængelig statistik. Med statistik-panelerne kan du se, hvilke produkter der sælger bedst, hvilke forretninger der har det bedste salg, ligesom du kan se indtjening over for omkostninger.

Overblik med Business Intelligence

Med BI kan du nemt se, om din forretning når de mål, du har fastsat, og hvor du kan forbedre lønsomheden. Læs mere og se en video om Power BI.

Butikskæder i ind- og udland

Fremtidssikret POS-system

Vælg en løsning der er fremtidsikret, så du kan udvide med flere butikker eller en webshop uden at skulle skifte til et nyt POS- og økonomisystem.

Fleksibel løsning

Hvis der er en travl periode forude eller du ønsker at afprøve en popup-butik, kan du tilføje flere brugere til systemet og trappe ned, når der ikke er behov for dem længere.

Klar til fremtidig vækst

Du kan nemt føje flere butikker eller en webshop til din løsning, hvis du på et tidspunkt beslutter dig for at udvide din forretning.

Nem returering af varer

Giv dine kunder mulighed for problemfrit at returnere varer I alle dine butikker, uden at du skal bruge kræfter på at spore det oprindelige salg.

Se, hvad der er på lager i hver enkelt butik

Hold styr på lagerniveauet i alle dine butikker og få altid opdateret adgang til detaljeret lagerbeholdning og statusinformation.

Du kan sende spore og modtage lageroverførsler mellem butikkerne. Med labels der gælder i hele butikskæden, kan varer overføres mellem butikkerne uden at skulle have nye labels.

Overblik over samtlige butikker

Salgsdata bliver posteret for hver enkelt butik, uanset hvor mange butikker du har. Data bliver indsamlet på tværs af lokationer, så du kan analysere og organisere dine butikker efter salg, gennemsnitlig salgspris eller antal af kunder.

Gavekort der kan indløses i alle dine butikker – også online

Du kan udstede gavekort både i dine fysiske butikker og i din webshop, som kan indløses i alle dine butikker både on- og offline.

Understøtter internationale butikskæder

Vær forberedt til international vækst – løsningen kan håndtere snart sagt alle sprog og valutaer. Desuden har NP Retail integration til 70 forskellige betalingsterminaler.

Gå omnichannel med en webshop

Få mere loyale kunder

Øget konkurrence i detailhandlen betyder man skal være ekstra fleksibel og imødekommende. Det er du eksempelvis, når du tilbyder mulighed for at handle i din forretning både online og offline. Giv kunderne mulighed for at benytte den kanal de ønsker, når de ønsker det.

Integrér dine salgskanaler

Du sparer tid og ressorcer, når din butiks ERP-system spiller sammen med din webshops ditto. Hvis du ikke har en vare i butikken, kan kunden bestille leveret til døren via din webshop. Ønsker kunden at købe online og afhente i din butik? Intet problem, når dine kanaler er forbundet og integrerede.

Integrér dine systemer

Når du har overblik over kunder, lagerbeholdning og salgsdata, vil du hurtigt opdage, at du sparer dyrebar tid, der kan bruges på at skabe yderligere vækst.

Omnichannel er alfa og omega

Dine kunder forventer de kan bruge alle slags enheder på tværs af alle platforme, når de handler hos dig. Offline og online kanaler blandes og er forenet som aldrig før.

Giv samme oplevelse online som i butik

Bevar og vedligehold et gennemført brandudtryk på tværs af alle salgskanaler – webshoppen såvel som den fysiske butik.

Spar tid og kræfter med integreret omnichannel

Et centralt styret lagersystem hjælper dig med at holde styr på lagerbeholdning på tværs af alle salgskanaler. Varer bliver tilføjet og fjernet automatisk, så du ikke risikerer at sælge den samme vare to gange, eller sælge varer der ikke er på lager.

Autentiske kunderelationer

Da du har adgang til kundedata såsom købshistorik og onlineadfærd, har du de bedste forudsætninger for at give dine kunder relevante tilbud, som stemmer overens med deres tidligere køb og præferencer. Det giver en bedre bundlinje, samtidig med at kunderne vil føle, at meningsfulde tilbud fra dig.

Nå dine kunder der hvor de er

Med vores omnichannel-løsning får du den mest effektive vej til at nå potentielle kunder, uanset om de vælger at ose eller handle i din fysiske butik eller i din webshop. Læs mere om vores webshopløsninger her »

Portrætbillede af Michael Garver Burgaard

Ring til os på
tlf. 5080 8090

Ring mig op!

Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Læs mere om vores løsninger

NP Retail, POS og kasseløsning

NP Retail

Kassesystemer til detailhandlen

NP Ecommerce, Magento baseret e-handelsløsning

NP Ecommerce

E-handelsløsninger

NP Entertainment, billet, booking, medlemskort og adgangskontrol i samlet løsning

NP Entertainment

Billetløsninger til attraktioner