NP Loyalty – Øg din omsætning med en kundeklub

Med NP Loyalty tilskynder du dine kunder til at handle i din butik så ofte som muligt. Du vælger selv, om klubmedlemmerne optjener bonus eller om de får rabatten her og nu.

Nem oprettelse samt styr på rabatsatser og bonus

Du indtaster blot kundens telefonnummer, når du skal oprette medlemmer i din kundeklub. NP Loyalty supplerer automatisk med navn og adresseoplysninger ved hjælp af opslag hos TDC. Du vælger selv hvilken rabatsats, klubmedlemmerne skal have. Du bestemmer også, om de kan opspare bonus på alle eller kun på udvalgte varegrupper.

Nem håndtering med kundekort og ekstra kundeservice

Du kan vælge at koble NP Loyalty sammen med et fysisk kundekort. Det gør det endnu nemmere at håndtere kundeklubben, da systemet automatisk slår op i medlemskartoteket, når du skanner stregkoden på kundekortet.

Alle klubmedlemmers køb bliver registreret auto­matisk, så du hurtigt kan slå op i kartoteket og se, hvilket produkt kunden ønsker, når han eller hun “skal have det samme som sidst”.

Mulighed for bonus til udvalgte varegrupper eller som gavekort

Du vælger selv, hvordan medlemmerne kan bruge bonussen; om de kan anvende den til køb i alle varegrupper eller udelukkende til køb af bestemte varer. Medlemmerne kan også få deres bonus udbetalt i form af et gavekort.

Klubmedlemmer kan nemt blive til modtagere af dit nyhedsbrev

Fra medlemskartoteket i NP Loyalty har du mulighed for at sammensætte mailgrupper til udsendelse af nyhedsbreve i et eksternt afsenderprogram. Det kræver blot, at du beder om kundens e-mailadresse ved registrering.

Fordele med NP Loyalty

  • Nemt at oprette medlemmer
  • Styr på rabatsatser og bonus
  • Kan kobles sammen med kundekort
  • Husker kundens køb
  • Genererer modtagere til nyhedsbrev.

Læs mere om NP Loyalty: