Effektivisering af salg og administration

NaviPartner leverer forretningsløsninger til detailhandel, e-handel og attraktioner.

Fokuseret

NaviPartner er specialiseret i at udvikle, levere og supportere løsninger til detailhandel og attraktioner.

Anerkendt

Vi har blandt andet udmærkelserne Certified for Microsoft Dynamics NAV og Microsoft Gold Partner.

Innovativ

NaviPartner blev grundlagt i 1993 og er i dag et af Danmarks absolut førende Microsoft Dynamics NAV-huse.

I vækst

Vi tæller mere end 90 medarbejdere fordelt på kontorer i Danmark, Norge og Mauritius. Og vi har planer om at blive flere.

Om NaviPartner

I videoen fortæller salgschef, Peter Peulicke, om NaviPartner.

Ledelse

Mark Stewart Pedersen
Chief Executive Officer

  

Mark er stifter af NaviPartner og har siden den spæde start i 1993 ageret som administrerende direktør. Her er han ansvarlig for NaviPartners udvikling af Microsoft Dynamics-løsninger, hvor Mark også selv figurerer som ansvarshavende softwarearkitekt på en række løsninger. Mark formår at gribe mulighederne samt lede NaviPartners kunder til nye højder.

Bjarne Stewart Pedersen
Chief Customer Officer
 88 91 23 02

Bjarne har det overordnede ansvar for den generelle kundekontakt. Siden opstarten i 1993 har Bjarne været i tæt dialog med kunderne, hvorfor han i høj grad formår at sætte sig i kundens sted og deres problemstillinger. Med fokus på den gode dialog, er Bjarne med til at sikre, at kundetilfredshed og det videre samarbejde med NaviPartner er optimalt.

Christian Dam
Chief Technology Officer
 88 91 23 04

  

Som den ansvarlige for hosting-platformen, står Christian og hans team for IT-sikkerheden og den daglige drift af både interne NaviPartner-systemer samt hosting-platformen. Med sin viden omkring best practice for drift, besidder han et naturligt overblik og en parathed, der siden Christians ansættelse i 1999 har været med til at sikre, at driften kører optimalt.

René Buster Funch
Delivery Manager
 30 70 72 27

  

Som leder af leverancegruppen påtager Buster sig rollen som projektleder samt presales- og systemkonsulent inden for Microsoft Dynamics og POS-systemer. Her sikrer han, at aktiviterne omkring projektering, implementering, opsæt-ning og tilpasninger forløber tilfredsstillende. Buster har siden 2001 været involveret i mere end 500 installationer i ind- og udland.

Peter Peulicke
Sales Director
 24 94 70 00

  

Peter har som salgschef opnået en stor brancheindsigt i Retail og Entertainment branchen, hvor han evner at sætte sig ind i kundens forretning. Med indsigt i kundens behov og udfordringer, har Peter siden 2006 anbefalet de rette implementeringer og tilpasninger med henblik på at skabe værdi for kunden og dens forretning.

Anna Garver Pedersen
Director of Accounting and HR
 88 91 23 85

  

Anna er både ansvarlig for bogholderi og HR. Med sine forskellige kasketter sikrer hun, at regnskabet stemmer, samtidig med, at hun har fingeren på pulsen i forhold til medarbejderes trivsel. Anna har været med siden opstarts-fasen i 1993, og har siden sin ansættelse i 2007 opnået en dyb forståelse for NaviPartners værdier både regnskabsmæssigt og socialt.

Thomas Clemens Koch
Support Director
 88 91 23 71

  

Som leder af supportafdelingen har Thomas ansvaret for, at kundernes tekniske udfordringer bliver mødt. Her sikrer han både hurtig og effektiv sagsbehandling, hvis kunden skulle opleve udfordringer med systemet. Thomas har siden 2006 opnået stor indsigt i de forskellige løsninger samt de problemstillinger, der er forbundet dertil.

Kristian Pedersen
Chief of Project Management
 88 91 23 15

  

Kristian er leder af projektteamet, hvor han har ansvaret for at få vores kunder vel i mål med implementeringen af NaviPartners forskelligartede løsninger. Kristian har siden 2015 opnået en solid forståelse for processer, tilpasninger og opsætning, og har samtidig evnen til at sætte sig ind i kundens behov og forventninger til implementeringsfasen.

Nina Bossen
Chief Marketing Officer
 24 82 47 60

  

Som marketing- og kommunikationsansvarlig sørger Nina for, at NaviPartners tilstedeværelse er tydelig på diverse kanaler med relevante budskaber. Her har Nina siden 2011 sikret, at teknisk og avanceret information omsættes til letforståelige budskaber om NaviPartners løsninger, så kunderne let kan relatere og koble det til deres egen forretning.

Karriere

Arbejd sammen med de bedste inden for branchen.

Vores løsninger omfatter både software og hardware, implementering og support, og derfor er vi en broget flok af mere end 90 dygtige Dynamics NAV-udviklere, webudviklere, projektledere, teknikere, supportere og sælgere.

Sådan er det at arbejde hos os

Størstedelen af vores medabejdere er placeret i Danmark og i Mauritius. Du kan få et indtryk af, hvordan det er at arbejde hos os ved at læse de tre medarbejderinterviews på karriere-siden.

Mere om karriere

Løsninger

Vores kunder har én samlet it-løsning til kassesystem, webshop, lager, bogholderi og administration.

NP Retail – detailbranchens stærkeste kasse- og økonomiløsning

NP Retail er en Point of Sale-løsning, der indeholder hele paletten af software, hardware, implementering, undervisning, hosting og tilhørende support.

Mere om NP Retail

NP Ecommerce – integreret e-handelsløsning baseret på Magento

Med NP Ecommerce bygger vores kunder et solidt fundament for en succesfuld online-forretning. Løsninger både til B2B og B2C.

Mere om NP Ecommerce

NP Entertainment – billet, booking og medlemskort i samme løsning

NP Entertainment er et modulopbygget billetsystem, der automatiserer og effektiviserer salg, bogføring og validering af billetter og medlemskort.

Mere om NP Entertainment