Effektivisering af salg og administration

NaviPartner leverer forretningsløsninger til detailhandel, e-handel og attraktioner.

Stjerne ikon

Fokuseret

NaviPartner er specialiseret i at udvikle, levere og supportere løsninger til detailhandel og attraktioner.

Ikon af thumbs up

Anerkendt

Vi har blandt andet udmærkelserne Certified for Dynamics 365 Business Central og Microsoft Gold Partner.

Ikon af elpære

Innovativ

NaviPartner blev grundlagt i 1993 og er i dag et af Danmarks absolut førende Business Central-huse.

Ikon af statistik

I vækst

Vi tæller mere end 90 medarbejdere fordelt på kontorer i Danmark og Mauritius. Og vi har planer om at blive flere.

Ledelse

Mark Stewart Pedersen
Chief Executive Officer

Portrætbillede af Mark Stewart Pedersen, Chief Executive Officer

Mark er stifter af NaviPartner og har været administrerende direktør siden den spæde start i 1993. Han står i spidsen for NaviPartners udvikling af Microsoft Dynamics-løsninger og er også softwarearkitekt på en række løsninger. Mark formår at gribe mulighederne og lede NaviPartners kunder til nye højder.

Bjarne Stewart Pedersen
Chief Customer Officer
 +45 8891 2302

Portrætbillede af Bjarne Stewart Pedersen, Chief Customer Officer

Bjarne er medejer af NaviPartner og har det overordnede ansvar for vores kundekontakt. Siden opstarten i 1993 har Bjarne været i tæt dialog med kunderne, hvorfor han i høj grad formår at sætte sig ind i deres problemstillinger. Med fokus på den gode dialog sikrer Bjarne, at kundetilfredshed og -samarbejde er i top.

Kasper Højdal
Chief Operating Officer
 +45 8891 2308 

Kasper Højdal, COO, hos NaviPartner

Som Chief Operating Officer fører Kasper tilsyn med forretningsprocesser og generel drift. Han sikrer, at NaviPartners arbejde med kunder og udvikling af butikssystemer er effektivt og gennemtænkt. Siden ansættelsen i 2015 har Kasper opnået et indgående kendskab strategi, ledelse og best-practice i NaviPartner.

Christian Dam
Chief Technology Officer

Portrætbillede af Christian Dam, Chief Technology Officer

Som ansvarlig for hosting, står Christian sammen med sit team for IT-sikkerhed samt den daglige drift af både interne systemer samt hosting af kundernes løsninger. Med sin viden omkring best practice for drift, besidder han et overblik, der siden ansættelsen i 1999 har været med til at sikre, at driften kører optimalt.

René Buster Funch
Delivery Manager
 +45 3070 7227

Portrætbillede af René Buster Funch, Delivery Manager

Som leder af leverancegruppen er Buster presales- og systemkonsulent inden for Microsoft Dynamics og POS-systemer. Her sikrer han, at aktiviterne omkring projektering, implementering og opsætning forløber tilfredsstillende. Buster har siden 2001 været involveret i mere end 500 installationer i ind- og udland.

Patrick Sass
Technical Manager
 +45 2366 6167

Patrick Sass Technical Manager NaviPartner

Patrick er ansvarlig for at kvalitetssikre og værdioptimere NaviPartners opsætning og valg af hardware. Her sørger han for at koordinere og administrere bestilling, opsætning og kvalitetssikring af kundernes hardware. Siden år 2010 har Patrick haft fingeren på pulsen i forhold til hvilke løsninger, der giver vores kunder den bedst mulige brugeroplevelse.

Thomas Clemens Koch
Support Director
 +45 8891 2371

Portrætbillede af Thomas C. Koch, Support Director

Som leder af supportafdelingen har Thomas ansvaret for, at kundernes tekniske udfordringer bliver mødt. Her sikrer han både hurtig og effektiv sagsbehandling, hvis kunden skulle opleve udfordringer med forretningssystemerne. Thomas har siden 2006 opnået stor indsigt i de forskellige løsninger samt de problemstillinger, der er forbundet dertil.

Anna Garver Pedersen
Director of Accounting/HR
 +45 8891 2385

Portrætbillede af Anna Garver Pedersen, Director of Accounting/HR

Anna er både ansvarlig for bogholderi og HR. Hun sikrer, at regnskabet stemmer, samtidig med, at hun har fingeren på pulsen i forhold til medarbejderes trivsel. Anna har været med siden opstarten i 1993, og har siden sin ansættelse i 2007 opnået en dyb forståelse for NaviPartners værdier både regnskabsmæssigt og socialt.

Nina Bossen
Chief Marketing Officer
 +45 2482 4760

Portrætbillede af Nina Bossen, Chief Marketing Officer

Som ansvarlig for marketing- og kommunikation sørger Nina for, at NaviPartners er tilstede på diverse kanaler med relevante budskaber. Siden 2011 har Nina omsat teknisk avanceret information om NaviPartners løsninger til letforståelige budskaber, som kunderne let kan relatere og koble til deres egen forretning.

Kristian Pedersen
Chief of Project Management
 +45 8891 2315

Portrætbillede af Kristian Pedersen, Chief of Project Management

Kristian er leder af projektteamet, hvor han har ansvaret for at få vores kunder vel i mål med implementeringen af NaviPartners løsninger. Kristian har siden 2015 opnået en solid forståelse for processer, tilpasninger og opsætning, og har samtidig evnen til at sætte sig ind i kundens behov til implementeringsfasen.

Karriere

Arbejd sammen med de bedste inden for branchen.

Vores løsninger omfatter både software og hardware, implementering og support, og derfor er vi en broget flok af mere end 90 dygtige Business Central-udviklere, webudviklere, projektledere, teknikere, supportere og sælgere.

Sådan er det at arbejde hos os

Størstedelen af vores medarbejdere er placeret i Danmark og i Mauritius. Du kan få et indtryk af, hvordan det er at arbejde hos os ved at læse de tre medarbejderinterviews på karriere-siden.
Mere om karriere »

Billede af Mathias Hansen

Løsninger

Vores kunder har én samlet it-løsning til kassesystem, webshop, lager, bogholderi og administration.

Kunde bliver betjent af ekspedient i Emmery's

NP Retail – detailbranchens stærkeste kasse- og økonomiløsning

NP Retail er en Point of Sale-løsning, der indeholder hele paletten af software, hardware, implementering, undervisning, hosting og tilhørende support.

Mere om NP Retail

Et skrivebord placeret ved vinduet med en bærbar computer, en kop, en blok, en iphone og en blyant liggende på bordet

NP Ecommerce – integreret e-handelsløsning baseret på Magento

Med NP Ecommerce bygger vores kunder et solidt fundament for en succesfuld online-forretning. Løsninger både til B2B og B2C.

Mere om NP Ecommerce

Christiansborg set udefra med en kvinde stående med ryggen til kameraet og kigger på slottet

NP Entertainment – billet, booking og medlemskort i samme løsning

NP Entertainment er et modulopbygget billetsystem, der automatiserer og effektiviserer salg, bogføring og validering af billetter og medlemskort.

Mere om NP Entertainment