Effektivt salg af billetter både online og ved indgangen

Med modulerne, NP Ticketing og NP Ticketing Online, kan I:

  • Nemt og effektivt sælge og validere billetter ved indgangen
  • Sælge og udsende online billetter via en webshop på jeres hjemmeside
  • Sørge for at I sælger det rette antal billetter, også efterspørgslen er stor
  • Undgå lange køer ved at lade gæsterne købe og booke billetter på forhånd
  • Få overblik og nem adgang til statistikker og rapporter.

Se en video om, hvordan Tivoli Friheden bruger NP Ticketing.

Tivoli Friheden logo
Randers Regnskov logo
Aros logo
Experimentarium logo
Statens Museum for Kunst logo
Reference kunde Kattegatcentret logo
Besøgende af Moesgaard Museum bliver betjent ved indgangen

Nem udstedelse af og kontrol med billetter

NP Ticketing er et billetsystem, hvor I selv opretter og vedligeholder billetterne. Det kan fx være standardbilletter, en familiepakke eller en guidet tur. Systemet har et hav af opsætningsmuligheder, fx kan I give billetterne gyldighed af forskellig varighed, fx samme dag som billetten er udstedt eller en uge frem. I kan også indstille til hvad og hvornår, gæsterne har adgang.

I kan printe billetterne som bon og validere dem ved kassen. Ved at udvide med modulet NP Access Control kan I også validere med en håndholdt enhed eller en ubemandet billetskanner ved indgangen til selve udstillingen.

Lad gæsterne købe og booke billetter i forsalg

Gæsterne kan booke og købe billetter i forsalg, så de er sikret adgang på et bestemt tidspunkt og undgår lange køer ved kassen. Det har også den fordel at I kan fordele de besøgende udover åbningstiden og dermed får overblik over, hvor meget personale, der skal være på arbejde ad gangen.

I risikerer ikke at sælge billetter til tidspunkter, der allerede er udsolgte, da alle data samles i systemet. Så hvis billetter til et givent tidspunkt bliver udsolgt, er det ikke længere muligt sælge eller booke dem.

Gæsterne køber online billetter hjemmefra eller på farten

Ved at udvide løsningen med NP Ticketing Online kan I sælge billetter i en webshop, som bliver lavet som en underside på jeres hjemmeside. Når billetterne er købt, modtager gæsterne dem via e-mail, så I sparer ressourcer på at skulle udlevere billetterne fysisk. Webbilletterne sælges i realtid fra samme billetopsætning som på kassen, så I ikke risikerer at sælge for mange billetter.

Nem adgang til statistikker og indsigt

Systemet holder styr på antallet af solgte billetter og udregner dagens omsætning. Derudover har I adgang til mange flere statistikker, som fx besøgende splittet ud på varianter og fordelt på dato og klokkeslæt.

Ved at synkronisere dataen fra Dynamics 365 Business Central til Power BI kan I opnå dyb indsigt i forretningen ud fra overskuelige visualiseringer af data. Det kan give jer et endnu bedre grundlag for at træffe beslutninger, der gavner jeres forretning.

Online billet til Moesgaard Museum på mobilskærm
Portrætbillede af Maria Bindesbøll Key Account Manager

Ring til os på tlf. 23 89 77 72

Ring mig op!

Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.