Opret indløsningsaftale hos Nets/Teller

Skal dine kunder betale med kort i din butik eller webshop, så har du brug for en indløsningsaftale.

Hvad er en indløsningsaftale?

En indløsningsaftale er en aftale mellem forretningen og indløser om at indløse de transaktioner, forretningen modtager med de betalingskort, den pågældende indløsningsaftale omfatter. Nets/Teller afregner kortomsætningen til forretningens konto.

Hvilke betalingskort dækker indløsningsaftalen?

Du kan bestille en indløsningsaftale til de internationale betalingskort (MasterCard, Visa, JCB og UnionPay) og samtidig kan du bestille en Dankort aftale (Nets indløsningsaftale). Hvis du vælger begge indløsningsaftaler, kan du underskrive begge kontrakter samtidig med én digital underskrift.

Din indløsningsaftale kan blive oprettet samme dag

I de fleste tilfælde vil oprettelsen af din aftale gå så hurtigt, at du vil modtage en e-mail med forretningsnummer samme dag, som du har sendt din bestilling om indløsningsaftalen. Ellers skal du regne med en behandlingstid på 2-4 dage.

Hvad koster en indløsningsaftale?

Priserne fastsættes individuelt ud fra fakta om din virksomhed og din virksomheds omsætning.

Bestil en indløsningsaftale

Sådan bestiller du

1. Inden du starter din bestilling


Du skal bruge enten dit personlige NemID eller din NemID Medarbejdersignatur. Når du logger ind med NemID, slipper du for at vedhæfte dokumentation til din ansøgning. Samtidig kan Nets/Teller, i de fleste tilfælde, oprette din forretning med det samme.

2. Bestil Nets/Teller indløsningsaftale her

  1. Bestil ved at klikke her
    (Siden åbner i et nyt vindue)
  2. Vælg produkt (aftaletype). Du skal bestille en aftale pr. salgssted.
  3. Indtast dit CPR-/CVR-nummer.

3. Sådan logger du ind

  1. Du skal logge ind med dit personlige NemID eller din Medarbejdersignatur.
  2. Herefter fortsætter du din bestilling.

4. Udfyld virksomheds- oplysninger og få et tilbud

  1. For at få et tilbud skal du udfylde navn på salgssted, branche, forventet årlig omsætning på internationale betalingskort og til- eller fravælge Dankort.
  2. Når du har accepteret tilbuddet, udfylder du resten af din bestilling. Du kan til enhver tid logge ud og ind igen, hvis du ønsker at gøre din bestilling færdig senere.
  3. Du skal underskrive digitalt med din Medarbejdersignatur eller dit personlige NemID.
  4. Når du senere skal bestille flere aftaler, skal du logge på MyTeller og tilføje et nyt salgssted.

5. Du modtager en e-mail med dit forretningsnummer

  1. Du kan følge status på sagsbehandlingen på my.teller.com. I det fleste tilfælde bliver du oprettet i systemet med det samme.
  2. Når din aftale er godkendt, sender Nets/Teller en velkomst e-mail med dit forretningsnummer.
  3. Når I er kommet i gang med at modtage betalingskort, kan du se transaktioner og afregningsdata online i MyTeller.