NaviPartner implementerer, installerer og underviser i Payment Management
Som din Dynamics 365 Business Central-partner er det NaviPartner, der står for at implementere Payment Management hos dig. Vi skræddersyer løsningen til din virksomhed, installerer den i dit system og leverer den nødvendige undervisning, så du får størst muligt udbytte af din investering.
Egenskaber
- Integration til alle danske pengeinstitutters betalingssystemer
- Tilknytning af kreditorbetalingsoplysninger
- Automatisk generering af udbetalingsforslag
- Grundig validering og fejllog sikrer mod fejl
- Statistik
- Manuel advisering
- Samlebetaling og udbetalingsprioritering
- Prokura
- Automatisk indlæsning og udligning af indbetalinger
- Automatisk kontoafstemning
- Enkel opsætning
- Automatisk udligning af poster med Unique Payment Reference.
Moduler i Payment Management
- Modulet Ind- & udbetalinger indeholder den grundlæggende funktionalitet og understøtter generering af ind- og udbetalinger, herunder alle danske pengeinstitutters seneste formater
- Tillægsmodulet Bankkontoafstemning indeholder funktionalitet til indlæsning af kontoudtog fra pengeinstitutters betalingssystem, samt automatisk afstemning af bankposter, dannelse af rente- og gebyrlinier m.m.
- Tillægsmodulet Internationale formater giver dig mulighed for at anvende Payment Management sammen med udvalgte internationale formater f.eks. Svenske banker
- Tillægsmodulet NemKonto sender betalinger gennem Nemkonto-systemet. Dermed kan du betale med fritgørende virkning bare med kendskab til kreditors CVR- eller CPR-nr.
Kontakt mig
Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.