
Sådan fungerer PDF-2-Business Central
Eksempel: Send en faktura direkte fra Business Central
- Først vælger du ”Send som pdf” på debitorkortet.
- Business Central omdanner herefter alle fakturaer til den specifikke debitor til en pdf, når du bogfører dem.
- Når en faktura er bogført og omdannet til pdf-fil, har du mulighed for at tjekke, om den ser korrekt ud.
- Til sidst trykker du på “Udskriv”, hvorefter fakturaen bliver vedhæftet en e-mail og afsendt.
Modtagerens e-mailadresse hentes automatisk fra debitorkartoteket, og du har mulighed for at ændre den inden e-mailen sendes. Standardteksten flettes med data fra salgsordren og standardteksten i pdf-filen styres ud fra modtagerens sprogkode, så den altid foreslås i det sprog, modtageren er oprettet med.
Som standard indeholder PDF-2-Business Central
- Generering af pdf-filer
- SMPT gateway til e-mailafsendelse
- Afsendelse af pdf-filer fra tilbud, ordre, faktura, kreditnota samt kontoudtog.
- Oprettelse af egne e-mailtekster
- Anvendelse af ubegrænsede regnskaber
- Opsætning på debitor om PDF-fil ønskes
- Afsendelse af PDF-faktura ved bogføring
- Afsendelse af PDF-kreditnota ved bogføring.
Mange muligheder for tilpasning
Modulet kan sættes op til at håndtere alle andre typer af udskrifter fra Business Central. Desuden kan du vælge at få PDF-2-Business Central sat op til at:
- Medsende dine leveringsbetingelser, hver gang du sender en ordrebekræftelse, så kunden altid har dem lige ved hånden
- Hver måned at tjekke dine debitorkort for udestående og udsende kontoudtogene til alle eller udvalgte debitorer.
- Sende fakturaen som e-mail, når dine debitorer handler i din butik. Så sparer du printet
- Give dig et overblik over, hvilke dokumenter du har udsendt fra Business Central.
Kontakt mig
Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.