Fremtidssikret POS-system og komplet butiksløsning

Prøv selv POS-systemet eller se en video.

Bliv gearet til vækst med én samlet platform til Point of Sale, lager, bogholderi, finans og rapportering.

Bærbar med Business Central kassesystem og iPhone med POS
  •  

    Support 24/7

    Fra dag ét du er kunde hos os, er vores supportteam klar til at hjælpe dig. Vi har åbent 365 dage om året.

  •  

    Spar ressourcer

    Varesalg bliver automatisk bogført, så du undgår at indtaste de samme data to gange.

  •  

    Altid opdateret lager

    Din Point of Sale er integreret med dit økonomisystem, så solgte varer automatisk bliver trukket fra lageret.

  •  

    Udvikl din forretning

    Vi hoster og supporterer din løsning, så du kan koncentrere dig om at udvikle din forretning.

Dit POS-system er i sikre hænder

Du sikrer kvaliteten af dine data med en Point of Sale, der lever op til de høje standarder sat af Microsoft, Infocert og IAASB.

Få et hurtigt overblik over, hvad dit POS-system kommer til at koste.

Glad forretningskvinde kaster med papir

Større effektivitet med en komplet løsning

NP Retail er integreret til Business Central, som samler Point of Sale, økonomistyring, bogholderi, ordre- og varehåndtering, lagerstyring, varebestilling, rapporter og statistik i samme løsning.

Alle salg bliver automatisk bogført, så du undgår at skulle indtaste de samme data flere steder. Det giver dig mulighed for at frigøre nogle ressourcer til at udvikle din forretning. Dette er bare en af fordelene ved POS-systemet.

Se flere funktioner her »

Styr på lageret

Da dit POS-system ligger i skyen, kan du altid tjekke lagerbeholdingen og bestille nye varer uanset, om du er på kontoret, derhjemme eller på farten. Du kan styre din varebeholdning med hjælp af strømlinet genbestilling og nemt overføre varer mellem forskellige lokationer.

Hvis en kunde efterspørger en vare, som ikke er på lager, kan du se, hvornår den kommer på lager igen eller finde alternative varer, hvis kunden ønsker det.

Person holder en tablet og trykker på skærmen

God kundeoplevelse med vores POS-system

Point Of Sale-systemet kører både på computere og på mobile enheder. Den mobile POS kan du tage med ud i forretningen, så du kan lave opslag i historik og lagerbeholdning uden at forlade kunden.

Læs mere om mPOS her »

Vores butiksløsning omfatter alt lige fra software, hardware, og hosting til implementering, undervisning og support. Fra dag ét du er kunde hos os, er vores team af supportere klar til at hjælpe dig.

Whitepaper POS

7 sikre trin til dit nye POS-system
I denne e-bog kan du læse om, hvordan vi når sikkert i mål med implementeringen.

  • Efter at have hentet e-bogen modtager du vores månedlige nyhedsbrev. Du kan afmelde det til enhver tid.

Fremtidssikret løsning

NP Retail er forberedt til vækst – så hvis du på et tidspunkt beslutter dig for at tilføje flere butikker eller en webshop, kan du nemt udvide din løsning med flere regnskaber og butikker.

Læs mere om vores webshopløsning, NP Ecommerce »

Desuden understøtter POS-systemet mere end 160 forskellige betalingsterminaler i 34 forskellige lande og på 15 forskellige sprog. Det gør det endnu nemmere at implementere NP Retail, hvis du har planer om at udvide din forretning til nye markeder.

Jorden set oppefra

Se hvordan NP Retail understøtter internationale butikskæder

Europa

POS system i …

Amerika

POS system i …

Mellemøsten og Afrika

POS system i …

Asien og Oceanien

POS system i …

Knagerække med skjorter i tøjbutik

Adgang hvor og hvornår du ønsker det

Med et POS-system i skyen, kan du altid se de seneste salgstal eller rapporter, uanset om du fysisk befinder dig i butikken, på kontoret, derhjemme eller i udlandet.

Du behøver ikke at tænke på serverkapacitet, backup og drift, da vi hoster og supporterer din løsning. Via internettet har du altid adgang til dine data, statistikker og rapporter.

Se mere om hosting her »

Altid opdateret POS-software

Microsoft tilføjer og frigiver løbende nye nyttige funktioner til Business Central. For at få mest mulig værdi ud af disse nye funktioner er det essentielt, at vores kunder altid kan anvende den nyeste version af Business Central med vores løsning.

Vores kunder forventer at have adgang til POS-system, der giver optimerer deres muligheder for at yde optimal kundeservice og samtidig spare ressourcer. Derfor forbedrer og udvikler vi hele tiden vores software.

Læs om de seneste moduler og funktioner her »

Betaling med MobilePay og Swipp, registrer manuelt i Dynamics NAV i kassesystem ipad
Portrætbillede af Michael Garver Burgaard

Ring til os på
5080 8090

Ring mig op!

Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.