Prøv NP Ticketing i 30 dage

Se en video eller hent en demo af hele vores løsning.

Moesgaard Museum

Komplet billetsystem til Moesgaard Museum

Moesgaard Museum er et internationalt kulturhistorisk museum, der med udgangspunkt i arkæologi og etnografi forsker i og formidler menneskelivets vilkår – lokalt, globalt og over tid. Museet tiltrækker hvert år 400.000 gæster i alle aldre og fra hele verden. Dermed er Moesgaard Museum en af Danmarks største attraktioner.

“Det er helt afgørende for os at have et billetsystem, der dels er effektivt – så gæsterne ikke skal stå i lange køer, når der fx er tryk på i weekenderne – og dels er ressourcebesparende, så vi ikke drukner i administrativt arbejde”, fortæller Rasmus Humlum, som har ansvaret for billetsystemet på Moesgaard Museum.

Ét samlet system – ét overblik

NaviPartner står både for Moesgaard Museum’s billetsystem, kasserne i butik og café samt det bagvedliggende økonomisystem, som binder alle delene sammen i ét integreret system, Dynamics NAV. Det betyder, at Moesgaard Museum kun skal ringe til ét telefonnummer for at få support og gør det nemt at oplære nye medarbejdere.

“Alle data fra billetsalg, webshop, medlemsklub, butik og cafe bliver automatisk samlet i økonomisystemet. Derfor kan vores bogholderi arbejde virkelig effektivt. Men det nok allervigtigste er, at det giver overblik over hele vores forretning – et overblik som gør, at vi kan fokusere på tilbyde vores gæster fra ind- og udland én af Danmarks bedste museumsoplevelser”, fortæller Rasmus Humlum.

“Med NaviPartners løsning har vi kunnet reducere ekspeditionstiden betydeligt. Desuden kan gæsterne nu vælge helt at springe køen helt over ved at købe entrebilletten online.”

– Rasmus Humlum, ansvarlig for billetsystemet på Moesgaard Museum.

Kom i gang allerede i dag. Hør mere om NP Entertainment.