Mobil POS til Politikens Boghal

Det har længe været et mål for Politikens Boghal at komme derhen, hvor kunderne får samme oplevelse af tilgængelighed og service som i en Apple-butik.

Tættere kunderelation ude på gulvet

I Apples butikker har det længe været almindeligt at blive eks­pederet midt på gulvet og fulgt til døren med en kvittering mailet direkte til indbakken. Der opstår en anden dynamik, når ekspedienten og kunden står på gulvet sammen og ekspedienten ikke bliver nødt til at forlade kunden for at finde informationer eller tage imod betaling.

“Det bliver nemmere at afkode kunden jo mere tid I har sammen – hvilke signaler udsender kunden, og hvordan kan du hjælpe? Det er klart, at der er potentiale for at skabe et mersalg, ikke mindst fordi det bliver nemmere at give en målrettet rådgivning,” forklarer Christina Thiemer.

mPOS illustreret på mobil skærm

Kontakt os og hør hvad vi kan gøre for din virksomhed.

Politikens Boghal på Rådhuspladsen

Større fleksibilitet og jobtilfredshed

Foruden en bedre kundeoplevelse giver det mobile kasseapparat en mere fleksibel bemandingssituation, der især er vigtig i spidsbelastningsperioder. ”Det kommer til at betyde meget, at vi kan aktivere ekstrakasser efter behov. Samtidig kan vi tillade os at bruge mere tid på rådgivning og relationen med kunden, uden det går ud over køen ved kassen”, uddyber Christina Thiemer.

”Samtidig giver den nye kasseløsning os en enorm frihed. Når vi tidligere tog bøger med til messer eller andre events, skrev vi ned, hvad og hvor meget vi solgte, så det efterfølgende kunne trækkes fra lageret manuelt og blive bogført korrekt. Med de nye mobile kasser sker alt dette med det samme. Jeg kan se, hvordan det kan revolutionere detailbranchen”, afslutter Christina Thiemer.

Christina Thiemer Politikens Boghal

“Vi skal give den personlige service­oplevelse, som kunderne ikke kan få på nettet. Her er den mobile POS et nyt, vigtigt redskab.”

– Christina Thiemer, butikschef Politikens Boghal

Kom i gang allerede i dag. Hør mere om NP Retail.