Retail Ready 2020:
Vind med Unified Commerce

Retail Ready er NaviPartners årlige inspirationsdag, som sætter fokus på trends og teknologier, som giver værdi og udvikler din forretning.

Deltagelse er gratis, men antallet af pladser er begrænset – så tilmeld dig i dag!

NaviPartner har hermed fornøjelsen af at invitere til en spændende og lærerig inspirationsdag.

Formiddagen er delt op i to spor. Spor 1 introducerer mulighederne med Business Central og POS-systemet NP Retail, og spor 2 går i dybden med særlige features i løsningerne.

Eftermiddagen byder på indlæg om lagerstyring i en omnichannel hverdag, om intelligent maskindrevet anvendelse af data og om kundeloyalitet på tværs af kanaler.

Her tilmelder du dig Retail Ready 2020

Fokus på tendenser, teknologier og løsninger

Alle indlæg er fokuserede på at præsentere tendenser og løsninger, som kan give værdi og gøre detailhandlere endnu mere konkurrencedygtige.

Der bliver også rig mulighed for at kollegial sparring.

Hvor og hvornår?

  • Torsdag d. 30. april 2020 – kl. 09.30 til 15.45
  • Hotel Nyborg Strand, Østerøvej 2, 5800 Nyborg

Det er gratis at deltage, men antallet af pladser er begrænset – så tilmeld dig i dag!

Dagens program

09.30

Morgenmad, netværk og registering

10.00

Velkommen

Spor 1:

Introduktion og overblik

Portrætbillede af Michael Garver Bundgaard

10.15

360-graders POS-system til unified commerce
v. Michael Garver Burgaard, salgschef
Med NP Retail integrerer dine data på en platform, så du få en enkelt kilde til viden om din forretning og dine kunder. Du har ubegrænsede muligheder for at koble flere regnskaber og butikker på og lægger et solidt fundament for vækst og ressourcebesparelser.

11.00

Strømlin og effektiviser virksomhedens processer
v. Troels Mortensen, ERP-konsulent
Se hvordan, du kan opnå konkurrencemæssige fordele ved at automatisere dine forretningsprocesser med Business Central. Du får styr på dine data og adgang til en lang række faciliteter til økonomistyring, lagerstyring, kundestyring, e-handel og meget mere.

11.45

Q&A

Spor 2:

Features og funktionaliteter

Portrætbillede af Lars Peter Thorup

10.15

Seneste nyt i Business Central
v. Lars Peter Thorup, forretningskonsulent
Oplev de nyeste forbedringer i Business Central. Senest var det fx webklienten, bogmærker, dynamiske filtre, rediger i Excel, nye tastaturgenveje, multiwindow, funktionstips og postering i baggrunden. Vi følger op på sidste nyt i april.

11.00

Nye og kommende funktioner i NP Retail
Mark Stewart Pedersen, udviklingschef, CEO
For at sikre at vi altid kan tilbyde de bedste værktøjer til at drive en tidssvarende forretning, har vores udviklingsafdeling altid gang i nye projekter. I dette indlæg kan du opleve de nyeste funktioner i NP Retail og høre om features, der er i støbeskeen.

11.45

Q&A

Mark Stewart Pedersen, CEO hos NaviPartner

12.00

Frokost

13.00

Optimeret lagerstyring i en omnichannel hverdag

Portrætbillede af Michael Garver Bundgaard

v. Michael Garver Burgaard, salgschef
For omnichannel-retailere er opdaterede lagertal på tværs af kanaler afgørende for lønsomhed og kundeoplevelse. Forestil dig, at du med sikkerhed kan sælge varer online, der ikke længere er på lager, men stadig findes i butikkerne. Og at der ikke ligger varer i baglokalet, som burde være til salg i butikken.

Med RFID bliver det muligt at få den sikkerhed fordi en lokation kan optælles på en brøkdel af den tid, det tager med en traditionel statusscanner. Men hvad kræver det at integrere RFID til sit ERP-system; hvordan håndterer man labels; og giver løsningen muligheder for avanceret tyverisikring? Få alle svarene i dette indlæg!

13.45

Sådan øger du omsætningen på alle kanaler

Kasper Højdal, COO, hos NaviPartner

v. Kasper Højdal, ansvarlig for omnichannel
Med intelligent maskindrevet anvendelse af data kan du kapitalisere på integrationen mellem POS, webshop og andre applikationer. Du får indsigt i dine kunders adfærdsmønstre og mulighed for at udnytte potentialet, da du kan reagere øjeblikkeligt.

Se, hvordan unified commerce øger den positive respons, når kunderne får personlige, relevante og rettidige tilbud – uanset om de møder dig på søgemaskinen, sociale medier, i butikken, i webshoppen eller via kundeklubben. Og hvordan du kan opnå øjeblikkelig omstilling af din forretning i takt med markedet.

Kvinde anvender ecommerce

14.30

Pause

Kaffe/te og netværk.

14.45

Kundeloyalitet på tværs af kanaler

Portrætbillede af Lars Peter Thorup

v. Lars Peter Thorup, forretningskonsulent
De fleste forbrugere er positive over for loyalitetsprogrammer og kundeklubber – især hvis det er tydeligt for dem, hvad det er de får ud af deres loyalitet! Dette indlæg handler, om hvordan du motiverer dine kunder til at blive mere aktive i dit loyalitetsprogram.

Pointsaldo og rabatkuponer, skal være synlige og nemme at tilgå – fx i en smartphone wallet – også skal medlemmerne kunne bruge dem på tværs af kanaler. Desuden vinder medlemskaber i flere niveauer, hvor fordelene automatisk reguleres efter, hvor meget kunden handler hos dig, stadig større indpas.

15.30

Afrunding

Spørgsmål og tak for i dag!

Forbehold for løbende ændringer i programmet.