Tilmeld dig for at sikre din plads til en dag fyldt med dynamiske indslag, dybdegående præsentationer fra førende leverandører og detailkæder samt en unik mulighed for at fordybe dig i de seneste trends og tendenser inden for Retail-verdenen.
Vi har samlet et imponerende panel af oplægsholdere, der deler deres ekspertise og indsigt, hvilket garanterer en dag, der vil udfordre din tankegang og inspirere til handling. Fra banebrydende teknologier til innovative forretningsstrategier vil Retail Ready 2024 give dig nøglen til at forme fremtiden for detailhandel.
Tilmeld dig nu for at sikre din plads ved den eftertragtede begivenhed inden for Retail og Unified Commerce. Glæd dig til at blive en del af en dynamisk atmosfære, hvor vi sammen udforsker, lærer og skaber forbindelser, der vil forme fremtidens detailhandel.
Registreringer er lukket på grund af fuld kapacitet!
Vi åbner en venteliste i tilfælde af, at der bliver ledige pladser. For at komme på ventelisten, så send os en besked på en af følgende email-adresser: Jonas ([email protected]) eller Nevena ([email protected])!
Fokus på trends, teknologier og løsninger
Alle præsentationer har til formål at præsentere de nyeste løsninger og teknologier, der kan tilføje værdi og gøre detailvirksomheder endnu mere konkurrencedygtige på markedet.
Har du et bestemt emne, du gerne vil have, vi skal drøfte i løbet af dagen? Send en anmodning til kollegaen Jonas Myhlius.
Hvor og hvornår?
- Dato: 21. marts 2024
- Tid: 09:30 – 15:00
- Sted: ODEON, Kvarter 1, 5000 Odense, Danmark
Det er gratis at deltage, men antallet af pladser er begrænset. Tilmeld i dag for at sikre dig en plads.
Dagens program
09.00 | Ankomst
Få fyldt energidepoterne med en kop kaffe eller andet væske, en bid morgenmad, samt hente dit navneskilt og gøre klar til en lærerig dag! |
09.30
Sal |
Fælles velkomst
Jonas Myhlius, Key Account Manager for Unified Commerce, NaviPartner, vil kort fortælle om dagens program, samt praktiske informationer om dagens forløb. |
10.00
Sal |
Effektiviser dit lager med RFID-teknologi
Claus Vadstrup, Product Manager – NP WMS & RFID, NaviPartner, præsenterer erfaringer fra projekter hos blandt andet Vibholm og Maxizoo. Opdag, hvordan anvendelsen af Microsoft Business Central og RFID-teknologi forøger præcisionen på lageret, reducerer manuelle arbejdsprocesser og fremmer optimal udnyttelse af lagret i omni-channel salget. |
10.00
Sal |
Digitalisering af supply chain med EDI
Uno Vinding, Channel Manager for Norden hos TrueCommerce, vil præsentere, hvordan virksomheder kan digitalisere deres udveksling af forretningsdokument med deres samhandelspartnere gennem EDI. Oplægget vil tage udgangspunkt i en case om Matas og du kan høre om hvordan Matas onboarder deres leverandører, og hvilke fordele det har givet dem. |
10.30
Sal |
Gustav Utke Kauman og Mikkel Vilhelmsen, Principal Software Engineers, NaviPartner, inviterer til en session om mulighederne med en moderne betalingsbackend. Hør mere om hvordan kombinationen af Adyen og NaviPartners produkter gør unified commerce funktionalitet muligt på et niveau ikke oplevet før. |
10.30
Sal |
Panel: Alternative betalingsmetoder, at betale i eget valuta og handle tax free!
Bo Meilgaard, Commercial Director of Operations & Nicki Bech, SVP Northern Europe – Retail, vil byde ind til en interaktiv diskussion om at tilbyde alternative betalingsmetoder, betale i kunders eget valuta og drage fordel af tax free shopping! Oplev hvordan disse tiltag kan øge indtjeningen og skabe unikke oplevelser for kunderne. |
11.00 | Pause |
11.15
Sal 107 |
Indsigter fra Matas’ digitale rejse og aktivering af butikker
Peter Hestbæk, Head of Digital Sales & Marketing, Matas, fortæller om hvordan samspillet mellem butikker og online styrker hele forretningen og dykker ned i mobil POS samt hvordan butikkerne bruges til at forbedre hele kundeoplevelsen. Peter præsenterer desuden Matas’ imponerende indsats inden for “Retail Media”, hvor arbejdet har resulteret i en eksponentiel øget omsætning på dette område. |
12.00 | Fælles frokost |
13.00
Sal 107 |
Spejdersport initiativer
Thomas Vangsgaard, adm. Dir. V. Outdoorkæden Spejdersport fortæller om deres satsning på Re-commerce / secondhand og hvordan denne, i samspil med Click and Collect og Elektroniske gavekort skaber synergier mellem traditionelt detail, ecommerce og re-commerce. |
13.00
Sal 106 |
Personalisering af B2B-kundeoplevelsen: Hvorfor alle ikke allerede gør det
Christian Bennich, Senior Sales Engineer, Relewise, går i dybden og forklarer, hvorfor det at skabe personaliserede brugerrejser i en B2B-sammenhæng ofte er præget af en dybereliggende kompleksitet. I forlængelse af det dykker vi ned i, hvordan Relewise konkret hjælper vores B2B-kunder med at opnå bedre forretningsresultater. |
13.30 Sal 107 |
Sport24’s Digitaliserings Rejse
Frank Kipper, Chef for IT og Digitalisering i landsdækkende sportskæde Sport24, vil dele erfaringer fra deres omfattende digitaliseringsrejse. En rejse der bl.a. omfatter nyt robot-drevet lager composable webshop samt ERP-konvertering til Business Central. Frank inddrager bl.a. perspektiver på AI og kriteriser for success i digitaliseringsprojekter og meget mere. |
13.30 Sal 106 |
Opsamling og brug af kundedata
Martin Bjerre Troelsen, Head of Sales and Marketing fra Heyloyalty viser, hvordan du kan opsamle og bruge dine kundedata til automatiserede budskaber, der løfter salget og øger loyaliteten. Han vil bl.a. gennemgå udfordringer for detailforretninger i arbejdet med marketing automation, illustrere hvordan du kan løse disse udfordringer ved at bruge dine data aktivt og præsentere konkrete eksempler til inspiration. |
14.00 | Pause |
14.15
Sal |
Den gode IT-arkitektur
Kasper Højdal, Kommerciel Direktør i Navipartner fører os igennem hvordan man skaber forudsigelighed i sine IT-projekter og samtidigt skaber agilitet og omstillingsparathed i den efterfølgende drift og udvikling. |
14.45 | Afrunding af det officielle program |
Talere
Peter Hestbæk
Head of Digital Sales & Marketing
Matas
Thomas Vangsgaard
CEO
Spejder Sport
Frank Kipper Jensen
Chef for IT og Digitalisering
SPORT 24
Bo Meilgaard
Commercial Director of Operations
Planet
Nicki Bech
SVP Northern Europe – Retail
Planet
Martin Bjerre Troelsen
Head of Sales and Marketing
Heyloyalty
Uno Vinding
Channel Manager – Nordic
TrueCommerce Denmark
Christian Bennich
Senior Sales Engineer
Relewise
Gustav Utke Kauman
Principal Software Engineer
NaviPartner
Claus Vadstrup
Product Manager – NP WMS & RFID
NaviPartner
Kasper Højdal
COO
NaviPartner
Jonas Myhlius
Key Account Manager
NaviPartner