Skip to main content

Retail Ready 2024

Tilmeld dig for at sikre din plads til en dag fyldt med dynamiske indslag, dybdegående præsentationer fra førende leverandører og detailkæder samt en unik mulighed for at fordybe dig i de seneste trends og tendenser inden for Retail-verdenen.

Vi har samlet et imponerende panel af oplægsholdere, der deler deres ekspertise og indsigt, hvilket garanterer en dag, der vil udfordre din tankegang og inspirere til handling. Fra banebrydende teknologier til innovative forretningsstrategier vil Retail Ready 2024 give dig nøglen til at forme fremtiden for detailhandel.

Tilmeld dig nu for at sikre din plads ved den eftertragtede begivenhed inden for Retail og Unified Commerce. Glæd dig til at blive en del af en dynamisk atmosfære, hvor vi sammen udforsker, lærer og skaber forbindelser, der vil forme fremtidens detailhandel.

Registreringer er lukket på grund af fuld kapacitet! 

Vi åbner en venteliste i tilfælde af, at der bliver ledige pladser. For at komme på ventelisten, så send os en besked på en af følgende email-adresser: Jonas ([email protected]) eller Nevena ([email protected])!

Tak for din tilmelding til Retail Ready 2024! Vi er begejstrede for at have dig med ombord. Din interesse og deltagelse betyder meget for os. Vi ser frem til at byde dig velkommen og dele en dag fyldt med inspiration og viden. Hold øje med din e-mail, hvor vi vil sende yderligere information om arrangementet. Hvis du har spørgsmål eller har brug for mere information, er du altid velkommen til at kontakte os. Vi glæder os til at møde dig og skabe en uforglemmelig dag sammen!

Fokus på trends, teknologier og løsninger

Alle præsentationer har til formål at præsentere de nyeste løsninger og teknologier, der kan tilføje værdi og gøre detailvirksomheder endnu mere konkurrencedygtige på markedet.

Har du et bestemt emne, du gerne vil have, vi skal drøfte i løbet af dagen? Send en anmodning til kollegaen Jonas Myhlius.

Hvor og hvornår?

  • Dato: 21. marts 2024
  • Tid: 09:30 – 15:00
  • Sted: ODEON, Kvarter 1, 5000 Odense, Danmark

Det er gratis at deltage, men antallet af pladser er begrænset. Tilmeld i dag for at sikre dig en plads.

Dagens program

09.00 Ankomst     

Få fyldt energidepoterne med en kop kaffe eller andet væske, en bid morgenmad, samt hente dit navneskilt og gøre klar til en lærerig dag!

09.30

Sal
107

Fælles velkomst

Jonas Myhlius, Key Account Manager for Unified Commerce, NaviPartner, vil kort fortælle om dagens program, samt praktiske informationer om dagens forløb.

10.00

Sal
107

Effektiviser dit lager med RFID-teknologi 

Claus Vadstrup, Product Manager – NP WMS & RFID, NaviPartner, præsenterer erfaringer fra projekter hos blandt andet Vibholm og Maxizoo. Opdag, hvordan anvendelsen af Microsoft Business Central og RFID-teknologi forøger præcisionen på lageret, reducerer manuelle arbejdsprocesser og fremmer optimal udnyttelse af lagret i omni-channel salget.

10.00

Sal
106

Digitalisering af supply chain med EDI

Uno Vinding, Channel Manager for Norden hos TrueCommerce, vil præsentere, hvordan virksomheder kan digitalisere deres udveksling af forretningsdokument med deres samhandelspartnere gennem EDI. Oplægget vil tage udgangspunkt i en case om Matas og du kan høre om hvordan Matas onboarder deres leverandører, og hvilke fordele det har givet dem.

10.30

Sal
107

Adyen & NP Retail – Meget mere end betalinger

Gustav Utke Kauman og Mikkel Vilhelmsen, Principal Software Engineers, NaviPartner, inviterer til en session om mulighederne med en moderne betalingsbackend. Hør mere om hvordan kombinationen af Adyen og NaviPartners produkter gør unified commerce funktionalitet muligt på et niveau ikke oplevet før.

10.30

Sal
106

Panel: Alternative betalingsmetoder, at betale i eget valuta og handle tax free!

Bo Meilgaard, Commercial Director of Operations & Nicki Bech, SVP Northern Europe – Retail, vil byde ind til en interaktiv diskussion om at tilbyde alternative betalingsmetoder, betale i kunders eget valuta og drage fordel af tax free shopping! Oplev hvordan disse tiltag kan øge indtjeningen og skabe unikke oplevelser for kunderne.

11.00 Pause
11.15

Sal 107

Indsigter fra Matas’ digitale rejse og aktivering af butikker

Peter Hestbæk, Head of Digital Sales & Marketing, Matas,  fortæller om hvordan samspillet mellem butikker og online styrker hele forretningen og dykker ned i mobil POS samt hvordan butikkerne bruges til at forbedre hele kundeoplevelsen. Peter præsenterer desuden Matas’ imponerende indsats inden for “Retail Media”, hvor arbejdet har resulteret i en eksponentiel øget omsætning på dette område.

12.00 Fælles frokost
13.00

Sal 107

Spejdersport initiativer 

Thomas Vangsgaard, adm. Dir. V. Outdoorkæden Spejdersport fortæller om deres satsning på Re-commerce / secondhand og hvordan denne, i samspil med Click and Collect og Elektroniske gavekort skaber synergier mellem traditionelt detail, ecommerce og re-commerce.

13.00

Sal 106

Personalisering af B2B-kundeoplevelsen: Hvorfor alle ikke allerede gør det

Christian Bennich, Senior Sales Engineer, Relewise, går i dybden og forklarer, hvorfor det at skabe personaliserede brugerrejser i en B2B-sammenhæng ofte er præget af en dybereliggende kompleksitet. I forlængelse af det dykker vi ned i, hvordan Relewise konkret hjælper vores B2B-kunder med at opnå bedre forretningsresultater.

13.30
Sal 107
Sport24’s Digitaliserings Rejse

Frank Kipper, Chef for IT og Digitalisering i landsdækkende sportskæde Sport24, vil dele erfaringer fra deres omfattende digitaliseringsrejse. En rejse der bl.a. omfatter nyt robot-drevet lager composable webshop samt ERP-konvertering til Business Central. Frank inddrager bl.a. perspektiver på AI og kriteriser for success i digitaliseringsprojekter og meget mere.

13.30
Sal 106
Opsamling og brug af kundedata

Martin Bjerre Troelsen, Head of Sales and Marketing fra Heyloyalty viser, hvordan du kan opsamle og bruge dine kundedata til automatiserede budskaber, der løfter salget og øger loyaliteten. Han vil bl.a. gennemgå udfordringer for detailforretninger i arbejdet med marketing automation, illustrere hvordan du kan løse disse udfordringer ved at bruge dine data aktivt og præsentere konkrete eksempler til inspiration.

Martin_HeyLoyalty
14.00 Pause
14.15

Sal
107

Den gode IT-arkitektur

Kasper Højdal, Kommerciel Direktør i Navipartner fører os igennem hvordan man skaber forudsigelighed i sine IT-projekter og samtidigt skaber agilitet og omstillingsparathed i den efterfølgende drift og udvikling.

14.45 Afrunding af det officielle program

Talere

Peter Hestbæk

Head of Digital Sales & Marketing
Matas

Thomas Vangsgaard

CEO
Spejder Sport

Frank Kipper Jensen

Chef for IT og Digitalisering
SPORT 24

Bo Meilgaard

Commercial Director of Operations
Planet

Nicki Bech

SVP Northern Europe – Retail
Planet

Martin_HeyLoyalty

Martin Bjerre Troelsen

Head of Sales and Marketing
Heyloyalty

Uno Vinding

Channel Manager – Nordic
TrueCommerce Denmark

Christian Bennich

Senior Sales Engineer
Relewise

Gustav Utke Kauman

Principal Software Engineer
NaviPartner

Claus Vadstrup

Product Manager – NP WMS & RFID
NaviPartner

Kasper Højdal

COO
NaviPartner

Jonas Myhlius

Key Account Manager
NaviPartner

Hovedpartner

Premium partnere

Partnere

SIGN UP FOR THE NEWSLETTERSIGN UP FOR THE NEWSLETTER
Close Menu