Hjælpemidler til NP Ecommerce

Vi har udarbejdet en række hjælpemidler, du kan bruge, hvis du er i tvivl om funktionerne i din webshop-løsninger eller hvis der opstår akutte problemer.

Læs mere om NP Ecommerce. >

Få hjælp til din webshop

Har du spørgsmål eller problemer mht. Magento, webprodukter eller andet til din webshop, så kan du finde hjælpeartikler og -videoer her.

Hjælpeartikler og -videoer

Manualer

Hvis du har brug for at sætte dig grundigt ind i din webshopløsning, kan du finde masse af information i de dybdegående manualer.

Manualer til webshopløsning

Få hjælp til din status

Vi lejer scannere ud, som er særligt velegnede til afholdelse af status. Reserver i god tid, hvis du vil sikre dig scannere i højsæsonen.

Mere om statusscannere

Fakturaer og kontrakter

Se fakturaer og servicekontrakter online med samme login som til sagssystemet. Ring til Hotline på 70 22 03 22, hvis du mangler loginnet.

Faktura og servicekontrakt

Sagssystem

Brug sagssystemet for hurtig og effektiv betjening

Sagssystemet er den primære kommunikationsvej mellem dig og os. Her kan du beskrive og indsende spørgsmål og eventuelle problemstillinger til hotlinen. Herefter behandler vi din sag. Korrespondancen omkring sagen foregår via sagssystemet. Kontakt hotlinen på 70 22 03 22, hvis du mangler brugernavn og adgangskode. Du kan downloade en guide til sagssystemet her

Login i sagssystemet

Hvis du har en version af Dynamics NAV der er ældre end 2015-udgaven, kan du oprette en sag direkte fra dit Dynamics NAV-vindue ved at trykke ctrl+alt+shift+i.

Fjernsupport

Giv supporteren adgang til din session og få hurtigere hjælp

  • Installer program for fjernsupport på computeren
  • Ring til hotline 70 22 03 22 og tast 1 for Hotline
  • Tryk ctrl+shift+s i Dynamics NAV-vinduet
  • Et nummer dukker op på din skærm
  • Giv nummeret til hotline-medarbejderen
  • Medarbejderen logger ind på din Dynamics NAV-session.
Download program her