Hjælpemidler til NP Retail

Vi har udarbejdet en række hjælpemidler, du kan bruge, hvis du er i tvivl om funktionerne i vores løsninger eller hvis der opstår akutte problemer.

Manualer og quickguides

Her finder du grundige manualer og hurtige quickguides.

Manualer og quickguides

Hyppigt stillede spørgsmål

I pdf’en finder du svar på de spørgsmål, vi oftest får stillet.

Hyppigt stillede spørgsmål

Få hjælp til din status

Du kan leje scannere til din statusperiode. Husk at reservere i god tid.

Mere om statusscannere

Hotlinens åbningstider

Ring 70 22 03 22, tast 1

Mandag – fredag 08 20
Lørdag 09 16
Søndag 09 16
Helligdage 09 16

Lukket 24. december.

Internetproblemer

Hvis din butik oplever internetproblemer kan du med fordel forsøge at genstarte dit modem eller din router eller kontakte din netværksudbyder:

TDC’s kundeservice: 70 70 90 90
Telenors kundeservice: 72 10 01 00
3’s kundeservice: 70 31 33 13
NETS: 44 89 24 00

Driftsstatus på Microsoft Azure

Hvis du har en Microsoft Dynamics 2016-løsning, er den hosted i Microsoft Azure.

Du kan se driftsstatus og -historik på Azure her.

Sagssystem

Brug sagssystemet for hurtig og effektiv betjening

Sagssystemet er den primære kommunikationsvej mellem dig og os. Her kan du beskrive og indsende spørgsmål og eventuelle problemstillinger til hotlinen. Herefter behandler vi din sag. Korrespondancen omkring sagen foregår via sagssystemet. Kontakt hotlinen på 70 22 03 22, hvis du mangler brugernavn og adgangskode. Du kan downloade en guide til sagssystemet her.

Login i sagssystemet

Hvis du har en version af Dynamics NAV der er ældre end 2015-udgaven, kan du oprette en sag direkte fra dit Dynamics NAV-vindue ved at trykke ctrl+alt+shift+i.

Fjernsupport

Giv supporteren adgang til din session og få hurtigere hjælp

  • Installer program for fjernsupport på computeren
  • Ring til hotline 70 22 03 22 og tast 1 for Hotline
  • Tryk control-shift-s i Dynamics NAV-vinduet
  • Et nummer dukker op på din skærm
  • Giv nummeret til hotline-medarbejderen
  • Medarbejderen logger ind på din Dynamics NAV-session.
Download program her

Fakturaer og kontrakter

Her kan du se dine fakturaer og servicekontrakter online.

Brug samme login som til sagssystemet.
Ring til Hotline på 70 22 03 22, hvis du mangler loginnet.

Fakturaer og servicekontrakter

Driftsforstyrrelser

Tilmeld dig vores sms-tjeneste, så får du besked pr. sms, hvis der opstår tekniske problemer, fx på grund af internet-nedbrud.