
Har du som butiksejer ønsker og ambitioner om at løfte din butik til næste niveau, uden at alle IT-løsninger skal udskiftes? Har du et ERP-system i ryggen, kan du med HQ Connector opgradere din kasseløsning uden at skulle udskifte hele økonomisystemet.
Udskift dit kassesystem og høst fordelene
Nye IT-projekter kan syne uoverskuelige og altomfattende. Som butiksejer er det dog vigtigt at overveje, hvordan ny teknologi og funktionalitet kan skabe ekstra værdi for forretningen og dine kunder.
Èn af kerneområderne i en detailhandel er butikkens kasseløsning. Den har betydning for, hvor god en oplevelse kunderne får i butikken. Næste generations kasseløsning sikrer den gode kundeoplevelse ved at styrke salgspersonalet med nemme og gnidningsfrie salg. Den vil samtidig være et værktøj, der kan give relevante informationer til kunder.
Integrér din nye kasseløsning med din nuværende Dynamics NAV-løsning
Undgå at skulle udskifte dit nuværende ERP-system med NP HQ Connector. HQ Connector er et tillægsmodul, der gør det muligt for detailhandlere at få den fulde funktionalitet i POS-systemet, NP Retail, uden at skulle udskifte deres eksisterende Dynamics NAV-installation. Se hvordan HQ Connector fungerer i nedenstående video.
Klik på ovenstående billede, for at se en video om NP HQ Connector.
HQ Connectors særlige fordele
- Udskift dit kassesystem og behold din Dynamics NAV-installation, lokalt eller i skyen
- Overfør transaktioner og masterdata, i realtime eller i portioner
- Løsningen bruger standard Dynamics NAV-webservices, hvilket betyder at der ikke er behov for VPN eller særlige domæner
- Understøtter flere regnskaber og flere databaser

Vil du høre mere?
Vil du vide mere om hvordan du kan løfte din forretning til næste niveau? Kontakt os i dag og få en uforpligtende samtale med én af vores konsulenter. Vi kan hjælpe dig med at transformere din forretning.