Webinar:
Masseforlængelse af
medlemskaber

Benytter du NP Member Management? Så tilmeld dig dette webinar, hvis du ønsker at forlænge medlemskaber som kompensation for perioder, hvor det ikke har været muligt at holde åbent.

Få vist hvordan du gør step-by-step

Som attraktion har du formentlig været lukket den seneste tid, og det har derfor ikke været muligt for jeres medlemmer og årskortholdere at besøge jeres attraktion, selvom de har betalt for perioden. I dette webinar hjælper Lars Peter Thorup, forretningskonsulent hos NaviPartner, dig med at forlænge dine medlemmers medlemskaber på én gang. Du bliver guidet i hvordan du rent praktisk forlænger medlemskaber i NP Member Management step-by-step.

Dato og tidspunkt
  • Tirsdag d. 23. marts 2021
  • Kl. 13.00-13.30

Deltagelse er gratis – så tilmeld dig allerede i dag!

Portrætbillede af Lars Peter Thorup

Processen ganske kort

  1. Via en rapport finder du alle medlemskaber, der skal tilbydes kompensation. Dette skal gøres for hver enkelt medlemskabstype.
  2. Du tilretter dit fornyelsesprodukt for de valgte medlemskaber, til den periode du ønsker at give som kompensation.
  3. Når rapporten er kørt, vil den lægge alle medlemskaber inden for de angivne parametre i medlemsændringskladden.
  4. Herfra kan du lave et check på at fornyelsen er godkendt, inden du vælger at gennemføre fornyelsen.
  5. Fornyelsen vil fremstå ligesom almindelige fornyelser, blot med den periode du ønsker at angive som kompensation.
iPhone med et voksen guld medlemsskab i wallet