NaviPartner Support Center

Guider og manualer til din løsning

Tablet og mobil som er inde på en webshop

NP Ecommerce

Support

NaviPartners POS kassesystem illustreret på computerskærm, tablet og mobil

NP Retail

Support

Tablet med billede af Ree Parks hjemmeside og mobil med online billet til Moesgaard Museum

NP Entertainment

Support

Sagssystem

Brug sagssystemet for hurtig og effektiv betjening

Kontakt hotlinen på 70 22 03 22, hvis du mangler brugernavn og adgangskode.

Du kan downloade en guide til sagssystemet her

Login i sagssystemet

Hent Louis Lane for at oprette sager direkte fra NAV.

Download Louis Lane

Fjernsupport

Få hjælp til akutte problemer på POS’en

  • Download program til fjernsupport. Programmet hentes via link nedenfor eller kan hentes via POS’en  (Højreklik – tryk på + Support og vælg Anmod om support.)
  • Ring på 70 22 03 22 og tast 1 for hotline.

Øvrige problemer henvises til sagssystemet.

Download TeamViewer

NP Retail Classic

Manualer til NP Retail Classic

I denne manual kan du læse om NAV-menuen.

NP Retail Classic

Få hjælp til årsafslutningen fra manualen Årsafslutning.

Ved servernedbrud kan du åbne nødkassen og ekspedere videre på normal vis. Hent manualen Simpel Offline manual.

Support Hotline

Hotlinen er åben 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen.

  • Ring 70 22 03 22 og tast 1, eller
  • Brug chatten i nederste, højre hjørne.

Få hjælp til din status

Du kan leje scannere til din statusperiode. Reservér i god tid.

Mere om status og scannere

Årsafslutning

Få hjælp til årsafslutningen i NAV 2016 med manualen Årsafslutning NAV 2016

Internetproblemer

Hvis du oplever internetproblemer kan du med fordel forsøge at genstarte din router eller kontakte din udbyder:

TDC’s kundeservice: 70 70 90 90
Telenors kundeservice: 72 10 01 00
3’s kundeservice: 70 31 30 00
NETS: 88 77 70 02

Driftsstatus på Microsoft Azure

Hvis du har en Microsoft Dynamics 2018-løsning, er den hosted i Microsoft Azure.

Du kan se driftsstatus og -historik på Azure her.